پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قیمت بنزین

بیشترین تخلفات در بخش حمل و نقل است

به رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران؛ بیشترین تخلفات کشف شده بعد از افزایش قیمت بنزین در بخش حمل و نقل بوده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران اظهار کرد: از روز 27 آبان ماه تا چهاردهم آذر در استان […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۷ آذر ۱۳۹۸

به رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران؛ بیشترین تخلفات کشف شده بعد از افزایش قیمت بنزین در بخش حمل و نقل بوده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران اظهار کرد: از روز 27 آبان ماه تا چهاردهم آذر در استان تهران مجموعا 32 هزار و 678 مورد بازرسی بر کالاهای اولویت‌دار انجام شده است.

وی همچنین از تشکیل چهار هزار و 699 پرونده تخلف به ارزش 90 میلیارد و 909 میلیون ریال خبر داد.

به گفته این مقام مسئول، در این مدت 666 گشت مشترک با سازمان تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، بازرسی سازمان ملی استاندارد و اداره آگاهی برای مبارزه با گران‌فروشی، احتکار، کم‌فروشی و عرضه کالای قاچاق، غیراستاندارد و غیربهداشتی انجام شده است.

صادقی با بیان اینکه به دلیل تشدید بازرسی‌ها و افزایش نرخ بنزین، تخلفات حدود دو تا سه درصد نسبت به قبل از گران‌ شدن بنزین افزایش داشته، بیشترین تخلفات را در بخش حمل و نقل عنوان کرد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

تمامی خودروهای عمومی کمک بلاعوض برای دوگانه سوز شدن دریافت می کنند

لزوم حمایت دولت از حمل و نقل عمومی/ سهمیه بنزین تاکسی ها باید افزایش پیدا کند

همکاری 3 سازمان برای کاهش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی

مترو هشتگرد فاصله ای تا بهره برداری اولیه ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی