پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تانکر حمل سوخت

عدم افزایش هزینه کمیسیون بارنامه تانکرهای حمل سوخت

به گفته مدیر کل دفتر حمل و نقل کالا؛ کمیسیون بارنامه تانکرهای حمل سوخت هیچ‌گونه افزایشی نداشته است و خبر منتشر شده در خصوص افزایش هزینه کمیسیون بارنامه تانکرهای حمل سوخت تکذیب می‌شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو غلامحسین دغاغله، مدیر کل دفتر حمل و نقل کالا اظهار کرد: میزان کمیسیون شرکت‌های حمل و […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۰ آذر ۱۳۹۸

به گفته مدیر کل دفتر حمل و نقل کالا؛ کمیسیون بارنامه تانکرهای حمل سوخت هیچ‌گونه افزایشی نداشته است و خبر منتشر شده در خصوص افزایش هزینه کمیسیون بارنامه تانکرهای حمل سوخت تکذیب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

غلامحسین دغاغله، مدیر کل دفتر حمل و نقل کالا اظهار کرد: میزان کمیسیون شرکت‌های حمل و نقل مشخص و دارای فرایند خاصی است و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در زمینه میزان کمیسیون این شرکت‌ها بخشنامه مشخصی را به استان‌ها ابلاغ کرده است.

وی در این راستا اشاره کرد: در پی انتشار خبری در رسانه‌ها مبنی بر افزایش ۵۰ درصدی کمیسیون بارنامه تانکرها، موضوع به سرعت از شش استان بزرگ نفتی کشور پیگیری و محرز شد این خبر صحت ندارد و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به عنوان متولی حمل‌ونقل بار جاده‌ای این افزایش قیمت را تکذیب می‌کند.

این مقام مسوول با بیان این‌که روزانه ۹۰ هزار تا ۱۰۰ هزار برگ بارنامه صادر و جابه‌جایی کالا در جاده‌ها انجام می‌شود، گفت: این رقم در شش روز هفته همان ۹۰ تا ۱۰۰ هزار برگه بارنامه است و تنها روزهای جمعه به دلیل تعطیلی این رقم بارنامه ۴۰ درصد کاهش می‌یابد. پس از بررسی دقیق بارنامه‌ها، مشخص شد شرایط عادی است و حمل‌ونقل کالا طبق روال و برنامه در کشور به صورت منظم در حال انجام است.

انتهای پیام/

اولویت دوگانه سوز کردن با خودروهای فعال حمل و نقل عمومی است

بیشترین تخلفات در بخش حمل و نقل است

لزوم تخصیص نیمی از منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین به منظور توسعه حمل و نقل

تمامی خودروهای عمومی کمک بلاعوض برای دوگانه سوز شدن دریافت می کنند

لزوم حمایت دولت از حمل و نقل عمومی/ سهمیه بنزین تاکسی ها باید افزایش پیدا کند

همکاری 3 سازمان برای کاهش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی