پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ساندویچ پنل..

ساندویچ پانل سردخانه ای

ساندویچ پانل سرخانه ای به عنوان جایگزین مصالح ساختمانی استفاده می‌شود که با هدف عایق کاری حرارتی طراحی و تولید شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ساندویچ پانل سرخانه ای به عنوان جایگزین مصالح ساختمانی استفاده می‌شود که با هدف عایق کاری حرارتی طراحی و تولید شده است. پانل سردخانه ای متشکل از […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۰ آذر ۱۳۹۸

ساندویچ پانل سرخانه ای به عنوان جایگزین مصالح ساختمانی استفاده می‌شود که با هدف عایق کاری حرارتی طراحی و تولید شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ساندویچ پانل سرخانه ای به عنوان جایگزین مصالح ساختمانی استفاده می‌شود که با هدف عایق کاری حرارتی طراحی و تولید شده است. پانل سردخانه ای متشکل از سه لایه می‌باشد که یک لایه سبک در وسط آن قرار گرفته و اطراف آن با دو لایه محکم پوشانده شده است. این نوع ساندویچ پانل ها به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی می‌توانند مانع نفوذ آب به داخل ساختمان شوند.

سه نوع روکش اعم از ورق گالوانیزه، ورق آلومینیوم و ورق آلوزینک برای ساخت این نوع پانل ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که براساس دلخواه مشتر ی هر کدام از آنها را می‌توان در این پانل استفاده کرد. عمدتا برای ساخت اتاق های تمیز و سردخانه ای از ورق های که از برجستگی و فرورفتگی کمتری برخوردار هستند و به نوعی ورق فلاشینگ نیستند ،استفاده می‌شود.

فوم عایق به کار رفته در این نوع ساندویچ پانل فوم عایق پلی یورتان می‌باشد اما در موارد دیگر از فوم های دیگری مانند استایرن ، پشم شیشه ، پشم سنگ استفاده نمود. فوم پلی یورتان متشکل از موادی اعم از پلی یول ، ایزوسیانات و کاتالیزور می‌باشد این فوم از قدرت بالایی برخوردار است و به عنوان بهترین عایق در برابر حرارت و صوت شناخته شده است معمولا پانل های سردخانه ای با دانسیته 40 کیلوگرم بر متر مکعب مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از خصوصیاتی که این پانل دارد این است که رطوبت کمی را به خود جذب می‌کند و این خاصیت باعث می‌شود از نفوذ آب به داخل سازه جلوگیری کند.

ساندویچ پنل

پانل سردخانه ای نوعی از پانل است که با هدف حفاظت از محصولات در دماهای پایین کاربر دارد. د رحال حاضر یکی از بههترین شیو هایی که برای پاییین نگه داشتن دمای سردخانه میتوانید از ان استفاده نمایید استفاده از ساندیوچ پانل سردخانه ای است چرامه احتمال اینکه در دمای پایین مصرف انرژی افزایش پیدا کند بسیار زیاد است لذا بایستی برای پوشش دهی دیوار و سقف از یک پوشش مناسب استفاده نمود که ساندویچ پانل پلی یورتان یکی از بهترین گزینه ها محسوب می‌شود. ساندویچ پانل پلی یورتان متشکل از یک هسته با نام پلی یورتان و دو لایه فلزی است.

لازم به ذکر است که از پلی یورتان به تنهایی نمی‌توان استفاده کرد به دلیل اینکه ماده ای سفت است و خاصیت شکننگی دارد . اما زمانی که این ماد در ساندویچ پانل استفاده شود خواص مکانیکی در آن ایجاد می‌شود که این پانل را برای فضاهایی مانند سردخانه مناسب می‌کند. معمولا از این پانل ها در ضخامت های 8 الی 20 سانت می‌توان استفاده نمود. طول پانل های سردخانه ای هم براساس درخواست مشتری تولید می‌شود. ساندویچ پانل های سردخانه ای به دلیل اینکه از ضریب انتقال حرارت پایینی برخوردار هستند به راحتی قادر هستند دمای داخل سردخانه را در دمای مشخصی نگه دارند. خاصیت هایی مانند ضد ضربه بودن و سبک بودن این پانل از ویژگی های می‌باشد که نمی‌توان انها را نادیده گرفت.

ساندویچ پنل11

کاربرد ساندویچ پانل سردخانه ای

جهت ساخت سازه هایی مانند ساختمان صنعتی ،کارخانه جات صنعتی ، سوپرمارکت ها ،انبارها و صنایع مرتبط این پانل های سردخانه ای کاربرد فروانی دارند.
مزایای ساندویچ پانل سردخانه ای
1. مقاوم در برابر انتقال حرارت
2. مقاوم در برابر حرارت
3. در برابر صوت هم از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند

انتهای پیام/ منبع: قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی