پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو

ایستگاه مترو مولوی طی هفته آتی افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت مترو تهران از افتتاح ایستگاه مترو مولوی طی هفته آینده خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علی امام مدیرعامل شرکت مترو با اعلام خبر افتتاح ایستگاه مولوی در هفته آتی اظهار کرد: این ایستگاه در خط 7 مترو تهران قرار دارد که از نظر کاهش بار ترافیکی در منطقه شلوغی همانند […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۳ آذر ۱۳۹۸

مدیرعامل شرکت مترو تهران از افتتاح ایستگاه مترو مولوی طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علی امام مدیرعامل شرکت مترو با اعلام خبر افتتاح ایستگاه مولوی در هفته آتی اظهار کرد: این ایستگاه در خط 7 مترو تهران قرار دارد که از نظر کاهش بار ترافیکی در منطقه شلوغی همانند منطقه 12 و بازار اثرگذاری چشم گیری خواهد داشت.

وی در این راستا بیان کرد: ایستگاه مترو مولوی در مجموع دارای 2 ورودی است که در روز افتتاح ورودی جنوبی آن با پله برقی به بهره برداری می‌رسد.

این مقام مسئول اشاره کرد: یک ماه پس از این افتتاح، ورودی شمالی این ایستگاه نیز همراه با آسانسورهای ورودی شمالی و جنوبی به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت مترو با اشاره به زیربنا 11 هزار متر مربعی ایستگاه مترو مولوی، تصریح کرد: طول سکو در این ایستگاه 160 متر است و تمامی موارد ایمنی برای بهره برداری در آن رعایت شده است.

وی با اشاره به یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها‌ ایستگاه مولوی از نظر ایمنی توضیح داد: در این ایستگاه « مسیر سبز» تعبیه شده است تا در صورت وقوع بحران های احتمالی در تونل، مسافرها امکان دسترسی به سطح زمین از طریق پله‌های اضطراری را داشته باشند.

انتهای پیام/ منبع: فارس

بهره برداری از آسانسور 2 ایستگاه مترو تهران همزمان با روز جهانی معلولان

بهره برداری از 6 ایستگاه خط 6 مترو تهران در نیمه نخست سال جاری

افزوده شدن 2 رام قطار به خطوط مترو تهران طی هفته آینده

نقص فنی این بار در یکی از قطارهای خط 2 مترو تهران

کاهش فاصله حرکت قطار در خط 7 مترو تهران

تعداد ایستگاه های خط 7 مترو تهران افزایش یافت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی