پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کاروان

نخستین کاروان تمام الکتریکی توسط یک شرکت استرالیایی ساخته شد

یک شرکت استرالیایی نخستین کاروان تمام الکتریکی جهان را ساخته است که نام آن EVR است، این کاروان الکتریکی بیش از 75 هزار دلار قیمت دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت استرالیایی Retreat Caravans اولین کاروان تمام الکتریکی جهان را ساخته است این کاراوان که EVR نام دارد بر اساس یک سیستم مدیریت […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۵ آذر ۱۳۹۸

یک شرکت استرالیایی نخستین کاروان تمام الکتریکی جهان را ساخته است که نام آن EVR است، این کاروان الکتریکی بیش از 75 هزار دلار قیمت دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت استرالیایی Retreat Caravans اولین کاروان تمام الکتریکی جهان را ساخته است این کاراوان که EVR نام دارد بر اساس یک سیستم مدیریت انرژی متمرکز کار می‌کند که توسط یک استارتاپ موسوم به OzXcorp توسعه یافته است.

در این سیستم مدیریت انرژی یک باتری لیتیومی 14.3 کیلو ولتی درون یک شاسی فولادی گالوانیزه قرار گرفته و توان الکتریکی آن از طریق یک معماری 48 ولت توزیع می‌شود. توان تولیدی این باتری نزدیک به 12 برابر باتری‌های مورد استفاده در کاراوان‌های عادی است.

این کارارون قادر است انرژی الکتریکی مورد نیاز خود را از شبکه برق یا از خودرو یدک‌کش دریافت کند. همچنین به یک آرایه از پنل‌های خورشیدی مجهز است که امکان تامین حداکثر 2033 وات توان الکتریکی را دارد.

نمونه اولیه این کاروان، تنها با استفاده از انرژی خورشیدی توانست در مدت 6 ماه حدود 20 هزار کیلومتر را در جنگل‌های استرالیا بپیماید.

شرکت Retreat Caravans تمام تجهیزاتی را که ممکن است در خارج از شهر مورد استفاده قرار گیرد از تلویزیون و اجاق برقی گرفته تا دستگاه قهوه‌جوش و کولر گازی، با خاطر آسوده درون این کاراوان تعبیه کرده و در نمایش‌های اولیه نشان داد که امکان استفاده همزمان از تمام این تجهیزات بدون هرگونه نگرانی درباره خالی شدن باتری کاراوان وجود دارد.

به گفته Retreat قرار است این کاراوان با قیمت 75.625 دلار به بازار عرضه شود.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

آغاز تولید انبوه لیموزین آئوروس از سال 2021

اردوغان به زودی از نخستین خودرو ملی ترکیه رونمایی می کند

همکاری بوش و بنز برای تولید خودروهای خودران

محبوب ترین خودروهای برقی در فنلاند کدامند؟

پالس های منفی رسانه ای شدن پرونده های تولیدکنندگان برای فعالان اقتصادی

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی