پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فیات 500

برگ برنده فیات با فیس‌لیفت مدل 500

فیات 500، به کمک رنگ‌های جذاب‌تر و ترکیبی، خطوط به‌روزتر و رینگ‌های پهن‌تر و زیباتر در کنار چراغ‌های خوش‌فرم جلو و عقب و البته اندکی کروم بیشتر ، با چهره‌ای به‌روز پای به نمایشگاه خودرو فرانکفورت گذاشت. کمپانی فیات ایتالیا با ارائه نسخه فیس لیفت مدل 500 در نمایشگاه فرانکفورت 2015 ، نشان داد حساب […]

javankhodro
یکشنبه - ۵ مهر ۱۳۹۴

فیات 500، به کمک رنگ‌های جذاب‌تر و ترکیبی، خطوط به‌روزتر و رینگ‌های پهن‌تر و زیباتر در کنار چراغ‌های خوش‌فرم جلو و عقب و البته اندکی کروم بیشتر ، با چهره‌ای به‌روز پای به نمایشگاه خودرو فرانکفورت گذاشت.

کمپانی فیات ایتالیا با ارائه نسخه فیس لیفت مدل 500 در نمایشگاه فرانکفورت 2015 ، نشان داد حساب ویژه‌ای روی این مدل باز کرده و تصمیم ندارد به‌سادگی بازار خوب خود در این بخش را از دست بدهد.از نظر ظاهری این مدل تغییر چندانی نسبت به مدل پیشین ، نکرده است .با نگاهی به آمار فروش فیات 500 و هواخواهان میلیونی آن در طول یک دهه گذشته، در می یابیم که به تغییر در این طرح دوس داشتنی که هنوز هم خوب فروخته می شود ، لزومی نمی باشد.البته این عدم تغییر به معنی بی‌توجهی فیات به نیازهای روز نیست و این خودروساز یک کار عالی انجام داده است و آن تغییراتی گسترده در بخش‌های فنی و طراحی فیات است که به یک عمل جراحی هوشمندانه و بدون درد شباهت دارد، عملی که در زیر پوسته فیات 500 پنهان شده است. فیات با این کار در عین افزایش کیفیت و به‌روزرسانی مدل 500 چهره جذاب این مدل را حفظ کرده است و این یک برگ برنده برای خودروساز ایتالیایی است.

   فیات 500فیات 500فیات 500

خودروی 500 فیس لیفت تغییراتی جزئی هم در داخل کابین به خود دیده است، از جمله تغییر مانیتور کنسول مرکزی و افزودن یک صفحه سرگرمی به بخش میانی و بالایی اتاق که سرنشینان صندلی عقب را به خود مشغول دارد. داخل کابین هم با مواد بهتری ساخته شده و به کمک طراحی مجدد اتاق، فضای کابین دوست داشتنی تر از گذشته است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی