پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

alfa-romeo-giulia_آلفارومئو_جولیا-1

جولیا محصول جدید آلفارومئو

آلفارومئو به صورت رسمی از محصول جدید سدان اسپرت خود با نام جولیا ( Giulia ) پرده برداری کرد. جالب است بدانید که آخرین مدل جولیا قبل از این در سال 1962 معرفی شده بود که جز اولین خودروهای کوچک با موتوری قدرتمند بود.   آلفارومئو جولیا به عنوان یک محصول سدان، در طراحی کلی […]

سهیل زنگنه
جمعه - ۵ تیر ۱۳۹۴

آلفارومئو به صورت رسمی از محصول جدید سدان اسپرت خود با نام جولیا ( Giulia ) پرده برداری کرد. جالب است بدانید که آخرین مدل جولیا قبل از این در سال 1962 معرفی شده بود که جز اولین خودروهای کوچک با موتوری قدرتمند بود.

 

alfa-romeo-giulia_آلفارومئو_جولیا-1

آلفارومئو جولیا به عنوان یک محصول سدان، در طراحی کلی خود از چهره‌ای تهاجمی و خشن و همچنین قطعات مختلف آیرودینامیکی فیبرکربنی اضافه، سود می‌برد که علاوه بر سدان بودن آن، باعث شده تا ویژگی اسپرت بودن را هم در کنار سدان بودن با خود یدک بکشد. در واقع طراحی کلی این محصول را می‌توان پر از تناقض و در تضاد با یکدیگر دانست، به عنوان مثال در طراحی نمای جلویی خودرو، چراغ‌ها خیلی خوب طراحی شده‌اند، ولی از طرفی جلوپنجره مشبک مرسوم نصب شده در قسمت میانی شاسی، اندکی کوچک طراحی شده است و از طرفی دیگر هم دو ورودی هوای رادیاتور بر روی سپر، بیش از اندازه بزرگ و پهن طراحی شده که باعث بوجود آمدن تضاد میان چند قلم قطعه طراحی شده در این بخش با یکدیگر شده‌اند که از نظر ما چندان طراحی دلچسبی از طراحان این محصول ارائه نشده است.

alfa-romeo-giulia_آلفارومئو_جولیا-1

ولی بر خلاف جلو، طراحی عقب این خودرو خیلی بهتر و هماهنگ‌تر از قسمت جلویی طراحی شده و به لطف دیفیوزر بزرگ زیر سپر و باله‌ای فیبرکربنی کوچک نصب شده بر روی درب صندوق عقب و همچنین چهار خروجی جفتی اگزوز در دو طرف دیفیوزر عقب، حس و حال خصلت اسپرتی این سدان را بهتر به مخاطبانش منتقل می‌کند.

alfa-romeo-giulia_آلفارومئو_جولیا-1

قوای محرکه آلفارومئو جولیا هم توسط پیشرانه‌ای شش سیلندر توربوشارژر که سازندگان آلفا به ساخته شدن و توسعه یافتن آن به دستان متخصصان فراری اشاره داشتند، تامین می‌شود که با ارسال تمامی نیروی 510 اسب بخاری آن به چرخ‌های عقب یا به درخواست مشتری به تمامی چرخ‌های خودرو، موجب رسیدن آن در عرض 3.9 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌شود.

برچسب‌ها : آلفارومئوجولیا

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی