پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو

مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش مشارکت در تولید ایران خودرو برگزار شد

مراسم قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید ایران ‌خودرو میان بیش از ۳۲۰ هزار نفر از ثبت‌ نام ‌کنندگان در این مرحله از فروش در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ثبت‌نام برای سومین مرحله از پیش‌فروش مشارکت در تولید پنج محصول گروه صنعتی ایران ‌خودرو که از روز […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۱ شهریور ۱۳۹۹

مراسم قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید ایران ‌خودرو میان بیش از ۳۲۰ هزار نفر از ثبت‌ نام ‌کنندگان در این مرحله از فروش در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ثبت‌نام برای سومین مرحله از پیش‌فروش مشارکت در تولید پنج محصول گروه صنعتی ایران ‌خودرو که از روز چهارشنبه هفته گذشته (پنجم شهریور ماه) آغاز شده بود تا روز گذشته (۱۰ شهریورماه) ادامه داشت.

در این مرحله از پیش فروش مشارکت در تولید، پنج محصول دناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی، پژو پارس LX، سمند سورن و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به اجرا گذاشته شده بود.

بر اساس آمار از میان مجموع ۳۲۰ هزار و ۴۷۳ نفر شرکت کننده دارای شرایط و احراز هویت شده، ۸۴ هزار و ۳۵۰ نفر برای خودروی پژو پرس TU۵ با ظرفیت ۱۱ هزار و ۱۰۰ دستگاه، ۴۸ هزار و ۶۴۹ نفر برای پژو ۲۰۶ تیب ۲ با ظرفیت ۸۸۰۰ دستگاه، ۴۹ هزار و ۹۹۶ نفر برای خودروی پژو ۲۰۷ دستی با ظرفیت ۱۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه، ۲۵ هزار و ۲۳۹ نفر برای محصول سورن با ظرفیت ۲۵۰۰ دستگاه و در نهایت ۱۱۲ هزار و ۲۳۹ نفر برای خودروی دنا پلاس با ظرفیت تحویل ۸۷۰۰ دستگاه ثبت‌نام کرده بودند که قرعه‌کشی میان این افراد برگزار شد.

ظهر امروز (سه‌شنبه)، قرعه‌کشی میان ثبت‌نام‌کنندگان این مرحله از فروش محصولات این گروه خودروسازی در محل شرکت ساپکو(شرکت طراحی، مهندسی و تامنی قطعات ایران‌خودرو) و در حضور نهادهای نظارتی بر گزار و نفرات برگزیده در طرح پیش فروش مشارکت در تولید پنج محصول ایران‌خودرو مشخص شدند.

مشتریان منتخب از فردا (چهارشنبه) به مدت چهار روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه اولیه ثبت‌نام اقدام کنند. ضمن اینکه مابه‌التفاوت قیمت خودرو نیز در موعد تحویل طبق قیمت روز تحویل، محاسبه و اخذ خواهد شد.

طبق اعلام شرکت همچون طرح‌های پیشین، عدم واریز وجه در موعد مقرر، به منزله انصراف از خرید تلقی شده و نفرات لیست ذخیره جایگزین انصرافی‌ها خواهند شد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

تولید سالانه ۲۰۰ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ پانورامای هاچ‌بک و صندوق‌دار در ایران خودرو

مراسم قرعه کشی پنج محصول ایران ‌خودرو برگزار می‌شود

طی 3 ماه آینده 1000 دستگاه سواری کرایه ای وارد ناوگان بین شهری می شوند

عرضه پنج محصول ایران‌ خودرو در طرح پیش فروش شهریورماه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی