پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مینی بوس رزروی شهری پ

رشد 100 درصدی تعداد مسافران اتوبوس و مینی بوس های رزروی در پایتخت

به گفته مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی پایتخت، آمار مسافران اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی در حال حاضر نسبت به 2 ماه گذشته 100 درصد افزایش یافته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو احمد تابنده مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی پایتخت ‌درباره تمهیدات این شرکت جهت بازگشایی احتمالی مدارس و دانشگاه‌ها، اظهار کرد: […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۲ شهریور ۱۳۹۹

به گفته مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی پایتخت، آمار مسافران اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی در حال حاضر نسبت به 2 ماه گذشته 100 درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

احمد تابنده مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی پایتخت ‌درباره تمهیدات این شرکت جهت بازگشایی احتمالی مدارس و دانشگاه‌ها، اظهار کرد: برنامه‌های جامعی در این زمینه در نظر گرفته شده که بخشی از این برنامه‌ها عملیاتی شده و بخشی هم در دستور کار است.

وی افزود: آمار مسافران اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی در حال حاضر نسبت به 2 ماه گذشته 100 درصد افزایش یافته و به بیش از ۲۰۰ مسافر در روز رسیده که با توسعه این ناوگان احتمالاً آمار مسافران افزایش بیشتری خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی پایتخت ادامه داد: به دنبال توسعه زیرساخت‌ها هستیم تا تعداد ناوگان را تقویت کنیم و در حال حاضر به غیر اتوبوس‌ها بیش از 50 مینی‌بوس با این شرکت همکاری دارند.

تابنده ادامه داد: توافق‌هایی با اپلیکیشن‌هایی صورت گرفته تا امکان فروش از طریق این اپلیکیشن‌ها برای اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی انجام شود.

وی در مورد نرخ کرایه اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی گفت: در حال حاضر حداکثر کرایه این ناوگان 2500 تومان است که نرخ کرایه با 70 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی پایتخت بیان کرد: در حال حاضر افزایش نرخ کرایه نداریم ولی از یک ماه آینده نرخ‌ها به تدریج واقعی خواهد شد.همچنین در نظرسنجی‌هایی که از کاربران انجام داده‌ایم 90 درصد آنها قبول دارند که نرخ کرایه می‌تواند تا 7 هزار تومان افزایش یابد که البته این میزان نرخ برای حدود یک ساعت پیمایش است. به طور مثال مسافر از تهرانسر با 7 هزار تومان به ونک سفر کند.

تابنده اعلام کرد: همچنین به دنبال گسترش مسیرها برای اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های رزروی هستیم و اکنون به صورت رفت و برگشت در 80 مسیر این ناوگان فعال است. همچنین در تلاشیم که از اول مهر مسیرهای منتهی به بازار را تقویت و کامل کنیم.

انتهای پیام/ منبع: فارس

30 دقیقه تخفیف به طرح ترافیکی ها!

خاطره بازی با اتوبوس های کلاسیک شهری

سرویس تاکسی های اینترنتی خودران به ناوگان حمل و نقل شانگهای چین اضافه شد

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت در دستور کار دولت

اورهال قطارهای مترو سالانه حداقل 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی