پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سوپر اسپرت میتسوبیشی

حضورکانسپت سوپر اسپرت میتسوبیشی در پایتخت

 میتسوبیشی ، از کانسپت سوپر اسپرت جدید خود با نام EMIRAI 3 Xdas تصاویری را منتشر کرد و اعلام کرد که قرار است از این محصول خود در نمایشگاه اتومبیل توکیو شو توکیو که محلی برای معرفی محصولات کانسپت شرکت‌های مختلف خودروسازی می باشد ، رونمایی کند. میتسوبیشی که یکی از شرکت خودروسازی فعال ژاپنی […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۶ مهر ۱۳۹۴

 میتسوبیشی ، از کانسپت سوپر اسپرت جدید خود با نام EMIRAI 3 Xdas تصاویری را منتشر کرد و اعلام کرد که قرار است از این محصول خود در نمایشگاه اتومبیل توکیو شو توکیو که محلی برای معرفی محصولات کانسپت شرکت‌های مختلف خودروسازی می باشد ، رونمایی کند.

میتسوبیشی که یکی از شرکت خودروسازی فعال ژاپنی می باشد ، برای حضور در این نمایشگاه، دو الی سه محصول را تا الان معرفی کرده است که گل سرسبد محصولاتش را می‌توان همین محصول، یعنی “امیرای 3” معرفی کرد. 2 سال پیش هم میتسوبیشی همین طرح را در نمایشگاه اتومبیل توکیو ارائه کرده بود، ولی حالا طرح امیرای 3 تکامل پیدا کرده و با چهره‌ای قابل درک در این نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد.

 سوپر اسپرت میتسوبیشی

در اتاقک این خودروی ژاپنی سیستم اطلاعات و سرگرمی پیشرفته‌ای جای داده شده است ، که شامل چندین صفحه LCD روی داشبورد و کنسول میانی می‌شود. بدون شک صفحات لمسی‌اند اما علاوه بر این از حرکات دست شما نیز دستور می‌پذیرند. قابلیتی که کنترل سیستم بدون چشم برداشتن از جاده را به راننده هدیه می‌دهد.  یک نمایشگر سربالا (HUD) نیز بیش از بیش به کاهش حواس‌پرتی‌ها کمک می‌کند.

در مبحث ایمنی نیز امیرای با بهره گیری از سیستم ناوبری تازه خود حرف‌هایی برای گفتن دارد؛ این سیستم برنامه ریزی شده تا در صورت نزدیک شدن خودرو به یک تقاطع خطرناک از طریق هشدار سمعی راننده را مطلع کند. دوربین‌هایی که در هردو سمت جلوی خودرو نصب شده‌اند راننده را از آنچه که خارج از دید اوست آگاه می‌کند تا از تصادم‌های خطرناک پیشگیری گردد.

در خصوص مشخصات فنی این محصول هنوز نمی‌توان چیز خاصی گفت، چون میتسوبیشی اطلاعاتی محدود از این محصول منتشر کرده است، ولی با توجه به تصاویر می‌توان گفت که این محصول در سگمنتی مشابه با خودروهای آریل اتم و KTM XBOW قرار دارد، با این تفاوت که این کانسپت بسیار پیشرفته‌تر و مجهز‌تر از آن‌ها می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی