پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ایران خودرو

مذاکرات خودروسازان ایرانی و روسی در سطح نشست باقی ماند

مشاور امور بین الملل سازمان توسعه تجارت گفت: خودروسازان ایرانی و روسی نشست‌هایی داشته اند اما مذاکرات در سطح همین نشست‌ها باقی ماند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو میرهادی سیدی مشاور امور بین الملل سازمان توسعه تجارت اظهار کرد: در مذاکراتی که با هیات اوراسیا داشتیم مقرر شد، موضوع همکاری‌های خودرویی در مذاکرات خودروسازان […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۶ شهریور ۱۳۹۹

مشاور امور بین الملل سازمان توسعه تجارت گفت: خودروسازان ایرانی و روسی نشست‌هایی داشته اند اما مذاکرات در سطح همین نشست‌ها باقی ماند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

میرهادی سیدی مشاور امور بین الملل سازمان توسعه تجارت اظهار کرد: در مذاکراتی که با هیات اوراسیا داشتیم مقرر شد، موضوع همکاری‌های خودرویی در مذاکرات خودروسازان 2 طرف بررسی شود و از مذاکرات رسمی خارج شود.

مشاور امور بین الملل سازمان توسعه تجارت ادامه داد: خودروسازان ایرانی و روسی نشست‌هایی را در این باره برگزار کردند، اما مذاکرات در سطح همین نشست‌ها باقی ماند و پیشرفت محسوسی در نشست‌های دو طرف حاصل نشد.

وی در این باره که خبرگزاری ها‏، پایگاه‌ها و کانال‌های خبری هفته گذشته به نقل از وی خبر از آغاز همکاری‌های خودرویی ایران و روسیه داده بودند گفت: هیچ پیشرفت عملی در مذاکرات برای آغاز همکاری‌های خودرویی دو طرف حاصل نشده و موارد مطرح شده ناشی از برداشت نادرست خبرنگار و پایگاه خبری مربوط از صحبت‌های اینجانب در سال گذشته بوده که هفته گذشته دوباره بازنشر شده است.

گفتنی است هفته گذشته برخی خبرگزاری ها‏، کانال‌ها و پایگاه‌های خبری به نقل از آقای سیدی از آغاز همکاری‌های خودرویی ایران و وروسیه خبر داده بودند.

انتهای پیام/ منبع: صدا و سیما

لزوم حمایت از پروژه های ساخت داخل و برخورد با قاچاق قطعات خودرو

بررسی طرح ساماندهی خودرو از هفته آینده آغاز می شود

اختلاف 50 تا 120 میلیون قیمت خودرو از کارخانه تا بازار

مشکلات مالیاتی قطعه سازان/ جریمه های سنگین مالیاتی متوجه قطعه سازان است

سایپا در جهت خودکفایی و پاسخگویی به نیازهای مردم گام بر می‌دارد/ ضرورت ادامه روند مدیریتی سایپا در عرصه‌های مختلف تولید

بهره گیری از سهام عدالت برای خودرو دار کردن افراد نیازمند بدون خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی