پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تولید تایر در کشور 27 درصد افزایش یافت

براساس آمارهای بدست رسیده از ابتدای سال تا پایان مردادماه سال جاری ۱۱۵ هزار و ۹۸۳ تن تایر خودرو در کشور تولید شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این میزان تولید مشتمل بر ۱۰ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۷۵۹ حلقه تایر است که از نظر تعداد حلقه نیز رشد ۲۶‌درصدی در مقایسه […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۶ شهریور ۱۳۹۹

براساس آمارهای بدست رسیده از ابتدای سال تا پایان مردادماه سال جاری ۱۱۵ هزار و ۹۸۳ تن تایر خودرو در کشور تولید شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این میزان تولید مشتمل بر ۱۰ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۷۵۹ حلقه تایر است که از نظر تعداد حلقه نیز رشد ۲۶‌درصدی در مقایسه با پنج ماهه پارسال نشان می‌دهد.

برپایه این گزارش، تا پایان مردادماه ۶۲ هزار و ۹۶۸ تن تایر خودروی سواری (رشد ۲۸ درصدی)، ۹ هزار و ۲۶۸ تن تایر وانتی (رشد ۱۳ درصدی) و ۲۱ هزار و ۲۳۷ تن تایر باری و اتوبوسی (رشد ۱۰‌درصدی) در کشور تولید شد.

در مدت یاد شده، تولید تایر کشاورزی سبک رشد ۱۲۳‌درصدی تجربه کرد و به دو هزار و ۲۲۳ تن رسید، همچنین تولید تایر کشاورزی سنگین با ثبت رشد ۴۲‌درصدی به هفت هزار و ۸۳۲ تن رسید و تایر خودروهای راه‌سازی و صنعتی با رشد ۱۷‌درصدی به دو هزار و ۴۰۱ تن رسید.

این گزارش حاکی است، تا پایان مردادماه ۷۷۲ تن تایر دوچرخه در کشور تولید شد که در هم‌سنجی با پارسال رشد ۸۰‌درصدی نشان می‌دهد.

در این مدت تولید تایر موتورسیکلت با ثبت رشد ۲۳‌درصدی به پنج‌هزار و ۶۲۵ تن و تولید تیوب با رشد ۳۹‌درصدی به چهارهزار و ۹۶۰ تن رسید.

آمارها همچنین حاکی از تولید ۴۳۶ هزار و ۹۳۵ حلقه فلپ، تسمه نقاله، شیلنگ و غیره به وزن یک‌هزار و ۶۶۷ تن در پنج ماهه امسال است.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

لزوم برخورد قاطعانه با هرگونه تخلف در زمینه تامین و توزیع لاستیک

شیوه تشخیص تایر تازه تولید از دپویی

مسافتی که با لاستیک یدکی می توان پیمود چقدر است؟

رفع مشکل لاستیک طی روزهای آتی

بیش از 1500 واحد خرده فروش تایر، سهمیه ای برای دریافت تایر ندارند

الزام ثبت قیمت تایرها در سامانه 124 قبل از عرضه به بازار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی