پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ایران خودرو

ایران خودرو خراسان در 5 ماهه اول 99 بیش از 43 هزار دستگاه خودرو تولید کرد

شرکت ایران خودرو خراسان در پنج ماهه ابتدایی امسال، موفق به تولید بیش از ۴۳ هزار دستگاه خودرو شد که بیانگر تحقق ۳۳ درصد برنامه های امسال تولید در این شرکت است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو بیژن زاهدی فرد مدیرعامل سایت تولیدی ایران خودرو در خراسان، با اعلام این خبر تاکید کرد: […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۷ شهریور ۱۳۹۹

شرکت ایران خودرو خراسان در پنج ماهه ابتدایی امسال، موفق به تولید بیش از ۴۳ هزار دستگاه خودرو شد که بیانگر تحقق ۳۳ درصد برنامه های امسال تولید در این شرکت است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

بیژن زاهدی فرد مدیرعامل سایت تولیدی ایران خودرو در خراسان، با اعلام این خبر تاکید کرد: همه ساز و کارهای تولید با استفاده از توان و ظرفیت های موجود در زنجیره تامین فراهم شده است.

وی با بیان این که امسال برنامه تولید ۱۳۰ هزار خودرو در سایت خراسان برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: محصولات، شامل هایما، پارس و پژو ۴۰۵ اس.ال.ایکس است.

وی افزود: از ابتدای امسال تا نیمه شهریورماه دوهزار و ۴۲۱ دستگاه هایما، ۴۱هزار و ۱۶۰ دستگاه پژو ۴۰۵ و پارس در این شرکت تولید شده است.

وی اظهار امیدواری کرد روند تولید در شش ماه دوم شتاب بیشتری بگیرد.

مدیر عامل ایران خودرو خراسان یکی از مزیت های مطلوب این سایت تولیدی را همکاری گسترده با قطعه سازان استان خراسان رضوی دانست و گفت: این همکاری با نظارت دقیق ساپکو، نقش مهمی در روند رو به گسترش کمی و کیفی تولیدات شرکت ایران خودرو خراسان دارد.

بهبودهای ۲۰ گانه در دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک

با نرخ ارز سال 89 دنا پلاس توربو اتوماتیک از 206 ارزان تر است/ قطعات های تک گران تمام می شوند

دنا یک سر و گردن بالاتر از رقبا/ معرفی دنا پلاس توربو اتوماتیک در آستانه ورود به بازار

افزایش ۳۹ درصدی تولید در ایران خودرو/ سهم ۵۴ درصدی در بازار خودروهای سواری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی