پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

دولت صنعت خودرو را رها کند قیمت خودرو کاهش می یابد

رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی گفت: چنانچه دولت دست از سر صنعت خودرو بردارد خودروها با قیمت متعادل تر به بازار عرضه می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمدرضا نجفی منش رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی گفت: آنچه که دولت بعنوان قیمت از سوی شورای رقابت اعلام کرده است، قیمت واقعی […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۳ شهریور ۱۳۹۹

رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی گفت: چنانچه دولت دست از سر صنعت خودرو بردارد خودروها با قیمت متعادل تر به بازار عرضه می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمدرضا نجفی منش رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی گفت: آنچه که دولت بعنوان قیمت از سوی شورای رقابت اعلام کرده است، قیمت واقعی نیست و خودروسازان با ضرر و زیان مجبور به تولید هستند، در این شرایط لازم است دولت به وعده خود مبنی بر واگذاری خودروسازان به بخش خصوصی دارای اهلیت عمل کند.

وی در خصوص راههای کشف قیمت واقعی خودرو افزود: یکی از راههای مهم متعادل شدن قیمت خودرو و مشخص کردن قیمت واقعی، عرضه خودرو در بورس است.

نجفی منش تصریح کرد: راه دومی هم هست که دولت مشابه دهه 70 که با مشکل قیمت گذاری خودرو مواجه شده بود عمل کند، راه حل این بود که دولت 5 درصد زیر قیمت بازار اقدام به عرضه خودرو کرد و این کار را تا زمانی ادامه داد که خودرو در بازار و کارخانه به قیمت متعادل رسید.

رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی با اشاره به شرایط امروز بازار خودرو تاکید کرد: لازم است تا امروز به همان روش دهه 70 عمل کنیم تا بتوان قیمت خودرو از کارخانه تا بازار را کنترل و هم سنگ کنیم.

انتهای پیام/ منبع: پرشین خودرو

جلسه کمیته خودرو فردا با موضوع بررسی و مدیریت بازار برگزار می شود

قیمت ها در بازار خودرو واقعی است

با نرخ ارز سال 89 دنا پلاس توربو اتوماتیک از 206 ارزان تر است/ قطعات های تک گران تمام می شوند

بررسی طرح ساماندهی خودرو از هفته آینده آغاز می شود

اختلاف 50 تا 120 میلیون قیمت خودرو از کارخانه تا بازار

بهره گیری از سهام عدالت برای خودرو دار کردن افراد نیازمند بدون خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی