پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قابلیت پارک دوبل خودکار در پیشرفته ترین خودرو برقی

قابلیت پارک دوبل خودکار در پیشرفته ترین خودرو برقی

کمپانی خودرو سازی تسلا که در ساخت خودرو برقی بسیار شهرت دارد، نسخه جدید مدل s  را به فناوری پیشرفته پارک دوبل مجهز کرده است. این خودرو برقی پیشرفته ، به سیستم تغییر مسیر حرکتی در بین خطوط جاده و  کنترل کروز ترافیکی  ، نیز مجهز شده است .این امکانات پیشرفته ، ایمنی در حین […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۶ مهر ۱۳۹۴

کمپانی خودرو سازی تسلا که در ساخت خودرو برقی بسیار شهرت دارد، نسخه جدید مدل s  را به فناوری پیشرفته پارک دوبل مجهز کرده است.

این خودرو برقی پیشرفته ، به سیستم تغییر مسیر حرکتی در بین خطوط جاده و  کنترل کروز ترافیکی  ، نیز مجهز شده است .این امکانات پیشرفته ، ایمنی در حین رانندگی و ضریب دقت راننده را به میزان چشمگیری افزایش می دهد.

تمامی این به روز رسانی ها به کمک سخت افزاری جدید صورت گرفته است .فناوری های به کار رفته در این بروزرسانی ها شامل حسگرهای «رادار روبه جلو» و «دوربین جلو» می باشد.

قابلیت پارک دوبل خودکار در پیشرفته ترین خودرو برقی

از دیگر موارد مهمی که می توان به آن اشاره کرد ، 12 حسگر مافوق صوت برد طولانی تعبیه شده در این مدل می باشد ، که تمامی فعل و انفعالات حرکتی تا فاصله 4.8 متری اطراف خودرو را احساس می کند. همچنین ، سیستم کمک ترمز برقی دیجیتالی این خودرو که ضریب دقت بالایی دارد از دیگر فناوری های به کار گرفته شده در این به روزرسانی است.

علاوه بر این ، شرکت تسلا اعلام کرده است که : خودروهای مدل S این شرکت قابلیت انتقال داده های مختلف در هر لحظه را خواهند داشت.

این به روزرسانی به ارتقای عملکرد خودروهای ساخت این شرکت منجر می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی