پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پیکاپ دانگ فنگ (4)

پيكاپ جديد در راه جاده مخصوص

امروز پيكاپ دانگ فنگ جديدي در مركز شماره گذاري تهران ديده شده است که گمان می رود این خودرو علاوه بر عرضه در بازار اولين پيكاپ برقي- هيبريدي بازار ايران باشد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو امروز پيكاپ دانگ فنگ جديدي در مركز شماره گذاري تهران ديده شده است كه احتمالا يكي از محصولات […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۳۰ شهریور ۱۳۹۹

امروز پيكاپ دانگ فنگ جديدي در مركز شماره گذاري تهران ديده شده است که گمان می رود این خودرو علاوه بر عرضه در بازار اولين پيكاپ برقي- هيبريدي بازار ايران باشد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

امروز پيكاپ دانگ فنگ جديدي در مركز شماره گذاري تهران ديده شده است كه احتمالا يكي از محصولات جديد خودروسازان كشور خواهد بود.

اين خودرو كه حدود يك سال قبل توسط دانگ فنگ و با همكاري نيسان در بازار چين عرضه شده است، داري بك موتور ٢.٣ ليتري توربو ديزل است.

همچنين يك موتور برقي ٦٨ كيلو واتي نيز اين موتور ديزلي را حمايت مي كند. هر چند هنوز اطلاعات دقيقي از اين كه اين خودرو به كدام يك از خطوط توليد خودروسازان راه پيدا مي كند در دست نيست اما، با توجه به شباهت رينگ هاي اين خودرو به نمونه هيبريدي آن احتمالا اين خودرو اولين پيكاپ برقي- هيبريدي بازار ايران خواهد بود.

انتهای پیام/

چه کسی رفته چه کسی مانده؟/ نگاهی به وضعیت فعالیت خودروسازان چینی در ایران

شیب تند کاهش تولید خودرو / تولید محصولات سواری 27 درصد کم شد

دانگ فنگ به دنبال کاهش سهام خود در پژو

از تحریم سخت خودروسازی تا تحمیل زیان های پیاپی به خودروسازان / جایگزینی بهتر است یا انتظار؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی