پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار قطعات و لوازم یدکی خودرو

قطعات خودرو به صورت قاچاق و بی‌کیفیت راهی بازار می شود

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران تصریح کرد: متأسفانه واردات قطعه متوقف شده در این شرایط قطعات به صورت قاچاق و بی‌کیفیت راهی بازار می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علی‌رضا نیک آئین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با اشاره به اینکه بازار قطعات یدکی خودرو مملو از قطعات بی کیفیت است اظهار کرد: […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۶ مهر ۱۳۹۹

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران تصریح کرد: متأسفانه واردات قطعه متوقف شده در این شرایط قطعات به صورت قاچاق و بی‌کیفیت راهی بازار می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علی‌رضا نیک آئین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با اشاره به اینکه بازار قطعات یدکی خودرو مملو از قطعات بی کیفیت است اظهار کرد: متأسفانه واردات قطعه متوقف شده در این شرایط قطعات به صورت قاچاق و بی‌کیفیت راهی بازار می شود نکته قابل تامل اینجاست قطعه سازان بزرگ نیز به دلیل تعهدات معوق شرکت‌های خودروساز محصولات خود را راهی کارخانجات کرده و توزیع مناسبی در بازار انجام نمی‌دهند.

وی افزود: علاوه بر این موضوع برخی از کارخانجات تولید قطعه که به صورت زیر پله‌ای فعالیت می‌کردند با توجه به توانمندی خود قطعاتی را تولید و راهی بازار می‌کنند که فاقد کیفیت است جالب اینجاست سازمان استاندارد و واحدهای نظارتی نیز توجهی به این موضوع نداشته و به نوعی بازار پر از کالا های بی کیفیت است.

نیک آئین در ادامه با تاکید بر اینکه میزان مراجعات مردم به تعمیرگاه ها بابت برگشتی قطعات نصب شده بسیار زیاد است، گفت: تعمیرکار در مقابل این فشارهای وارده نمی داند چه کار کند.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با طرح این پرسش که چرا دولت مجوز واردات کامیون های 3 سال کارکرده صادر کرده اما فکری به حال تأمین قطعات آنها نکرده است، افزود: این کامیون ها با سوخت یورو 5 باید کار کنند اما وقتی سوختی نیست و قطعه وجود ندارد چگونه می توان از این کامیون ها در داخل کشور استفاده کرد.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

بازار لوازم یدکی با کمبود قطعه مواجه شد

عمر تولید قطعات پراید هم به ایستگاه آخر رسید/ قطعات یدکی که نیاز بازار یدکی باشد فعلا تولید می‌شود

قیمت لوازم یدکی پژو 405 در بازار

گام بلند شرکت خدمات پس از فروش ایران ‌خودرو برای حذف قطعات تقلبی از بازار لوازم یدکی

توصیه ایساکو به مشتریان برای پیشگیری از مخاطرات قطعات تقلبی

بازار لوازم یدکی با کمبود مواجه نیست

وفور قطعات تقلبی و بی کیفیت در بازار لوازم یدکی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی