پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات ب ام و (5)

ب ام و ملزم به پرداخت جریمه 18 میلیون دلاری شد

ب ‌ام‌ و قرار است به دلیل دستکاری در ارقام فروش از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ در ایالات متحده مبلغ ۱۸ میلیون دلار جریمه پرداخت کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ب ‌ام ‌و به دلیل تاکتیک‌های گزارش فروش خودش دچار مشکل شده است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا با این خودروساز به […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۶ مهر ۱۳۹۹

ب ‌ام‌ و قرار است به دلیل دستکاری در ارقام فروش از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ در ایالات متحده مبلغ ۱۸ میلیون دلار جریمه پرداخت کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ب ‌ام ‌و به دلیل تاکتیک‌های گزارش فروش خودش دچار مشکل شده است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا با این خودروساز به یک توافق رسیده است. ب ‌ام‌ و قرار است به دلیل دستکاری در ارقام فروش از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ در ایالات متحده مبلغ ۱۸ میلیون دلار جریمه پرداخت کند.

با توجه به بیانیه منتشر شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، بی ‌ام‌ و گزارشی درباره ارقام فروش شرکت را منتشر نکرده که زمان واقعی فروش محصولاتش را نشان می‌داده است. این آژانس همچنین گفته بی ‌ا‌م‌ و به فروشندگان مبلغی پرداخت کرده تا خودروها را با برچسبی اشتباه به عنوان فروخته‌شده جا بزنند. بی ‌ام ‌و این اطلاعات فروش گمراه‌کننده را منتشر کرده تا ۱۸ میلیارد دلار از سرمایه‌گذاران به صورت اوراق‌ قرضه کسب کند.

استفانی آواکیان، مدیر بخش اجرایی گفت:

شرکت‌هایی که برای افزایش سرمایه به بازارهای آمریکا وارد می‌شوند تعهدی به ارائه اطلاعات دقیق به سرمایه‌گذاران دارند. به واسطه عدم افشای اطلاعات مکرر، بی ‌ام ‌و سرمایه‌گذاران را درباره ارقام خرده‌فروشی و تقاضای مشتریان برای خودروهای بی ‌ام ‌و در بازار ایالات متحده گمراه کرده است.

ب ‌ام ‌و با این تحقیقات همکاری کرده، اما یافته‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار را قبول یا تکذیب نکرد، در حالی که با این توافق موافقت کرده است. بی ‌ام ‌و، بی ‌ام ‌و شعبه آمریکای شمالی، و بی ‌ام ‌و‌ ایالات متحده به پرداخت جریمه مشترک و خودداری از این تخلفات در آینده موافقت کرده‌اند.

ب ام و (10)

البته، ب ‌ام‌ و تنها خودروسازی نیست که پس از دستکاری در ارقام فروش محصولاتش لو رفته است. سال گذشته، گروه فیات کرایسلر با پرداخت جریمه ۴۰ میلیون دلار به دلیل دستکاری در ارقام فروش از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ موافقت کرد. چند دهه پیش، شرکت میتسوبیشی به دلیل ثبت نادرست گزارش فروش محصولاتش جریمه شده بود.

در اقدامی توسط نمایندگی‌های فروش، آن‌ها خودروهای داخل انبار خود را به اشتباه فروخته شده اعلام می‌کنند. در همان زمان، کادیلاک به دلیل بالابردن ارقام فروش خودش برای حفظ جایگاهش به عنوان بهترین شرکت در بخش لوکس بازار از لینکلن عذرخواهی کرده بود.

انتهای پیام/ منبع: خودروبانک

2 محصول محبوب از ب ام و معرفی شد

شرایط جدید فروش اقساطی و اعتباری خودرو در پرشیا خودرو آغاز گردید

محصولات ب ام و جاده را لمس خواهند کرد

آشنایی با ب ام و جذاب مرد آهنی

آشنایی با برترین موتورسازان جهان

نسخه سفارشی و جذاب از موتورسیکلت R100 ب ام و

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی