پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار لاستیک

تاریخ انقضا لاستیک کجا درج شده است؟

به گفته رئیس اتحادیه صنف فروشندگان تایر، تاریخ انقضا در کنار تایرها درج شده است. مدت تاریخ انقضا این لاستیک‌ها حدود پنج سال است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو داوود سعادتی نژاد رئیس اتحادیه صنف فروشندگان تایر در پاسخ به این پرسش که چگونه تایر تاریخ انقضا گذشته را تشخیص دهیم؟ گفت: لاستیک‌ها هم […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۸ مهر ۱۳۹۹

به گفته رئیس اتحادیه صنف فروشندگان تایر، تاریخ انقضا در کنار تایرها درج شده است. مدت تاریخ انقضا این لاستیک‌ها حدود پنج سال است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

داوود سعادتی نژاد رئیس اتحادیه صنف فروشندگان تایر در پاسخ به این پرسش که چگونه تایر تاریخ انقضا گذشته را تشخیص دهیم؟ گفت: لاستیک‌ها هم تاریخ انقضا دارند. تاریخ انقضا در کنار لاستیک‌ها درج شده است. مدت تاریخ انقضا این تایرها حدود پنج سال است. توصیه ما به مردم این است چنانچه تایر تاریخ انقضا گذشته خریداری کرده‌اند به اتحادیه مراجعه کنند.

این فعال صنفی با اشاره به وضعیت بازار اظهار کرد: در بازار مشکلی جهت فروش و توزیع لاستیک وجود ندارد. تایر داخلی و خارجی در بازار به وفور وجود دارد و فعلا با کمبودی مواجه نشدیم.

وی تصریح کرد: با فروش تایر در سامانه‌ها حواله فروش تایر دیر انجام می‌شود؛ چرا که هنوز لاستیک‌ها از گمرک ترخیص نشده است و از این‌رو لاستیک مورد نیاز به دست مردم دیرتر می‌رسد.

انتهای پیام/

افزایش بیش از 5 برابری لاستیک خودروهای سنگین/ یک حلقه لاستیک 16 میلیون تومان!

التهاب بازار ناشی از قصور تولیدکنندگان نیست

ثبت لاستیک سواری در سامانه جامع تجارت/ افراد در سامانه جامع تجارت ثبت نام کنند سالی یک جفت لاستیک دریافت می کنند

تلاش واردکنندگان برای معاف کردن تایرهای وارداتی از شمول قیمت‌گذاری

مخالفت سازمان حمایت با افزایش عرضه تایر به صورت آنلاین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی