پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نشست انجمن قطعه سازی

توافق همکاری انجمن صنایع همگن قطعه سازی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازی کشور و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز توافق کردند که در زمینه فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و مستندسازی با هدف کشف و مبارزه با قاچاق لوازم یدکی خودرو با یکدیگر همکاری کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مهدی کوشا، مدیرکل دفتر تبلیغات هوشمندانه […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۹ مهر ۱۳۹۹

انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازی کشور و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز توافق کردند که در زمینه فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و مستندسازی با هدف کشف و مبارزه با قاچاق لوازم یدکی خودرو با یکدیگر همکاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مهدی کوشا، مدیرکل دفتر تبلیغات هوشمندانه و مشارکت های مردمی و امیرمحمد پرهام فر، مدیرکل دفتر پیشگیری از قاچاق کالا و ارز در نشست خبری روز گذشته هیات رئیسه انجمن صنایع همگن قطعه سازی حضور داشتند و به ارائه آمار، اطلاعات و گزارش هایی پیرامون افزایش کشفیات قاچاق لوازم یدکی خودرو در ۵ ماه نخست امسال پرداختند.

براین اساس، مدیرکل پیشگیری قاچاق کالا و ارز، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از کشف یک هزار و ۶۳۹ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق خودرو از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه خبر داد و افزود: کشفیات قاچاق در حوزه لوازم یدکی خودرو در سال ۹۷ به میزان یک هزار و ۶۳۵ میلیارد ریال و سال گذشته چهار هزار و ۳۱۱ میلیارد ریال بوده است که رشد ۶۳ درصدی نشان می دهد.

در پایان این نشست خبری، هیات رئیسه انجمن صنایع همگن قطعه سازی و مدیران ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز پیرامون همکاری در زمینه فرهنگی با تمرکز بر اطلاع رسانی و مستندسازی های لازم برای کشف و مبارزه با قاچاق لوازم یدکی خودرو توافق کردند تا اقدامات مشترک این دو مجموعه به زودی آغاز شود.

این توافق که به پیشنهاد مهدی کوشا، مدیرکل دفتر تبلیغات هوشمندانه و مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به نتیجه رسید، برمحور تولید مطالب و گزارش های خبری، افزایش سهم اخبار آگاه کننده در رسانه های همگانی و تلاش برای فرهنگ سازی عدم استفاده از قطعات خودرو و لوازم یدکی قاچاق اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

صنعت خودروسازی و قطعه سازی درحمایت دولت یا دراسارت دولت؟!

سرگردانی بازار و صنعت خودرو با انتصاب وزیر جدید به اتمام می رسد

کسری نقدینگی دولت از جیب صنایع خودروسازی جبران می شود

هنوز اقدامی برای تامین ارز قطعه سازان انجام نشده است

تکمیل و تحویل 60 هزار دستگاه خودرو ناقص

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی