پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عرضه خودرو در بورس

عرضه خودرو تنها از طریق بورس خواهد بود

مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صمت بیان کرد: براساس گزارشات و جلسات که در کارگروه توسعه صنایع و معادن برگزار شده به این نحو است که شرکت‌ها ملزم به عرضه خودروهای خود تنها از طریق بورس هستند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سهیل معمار باشی مدیرکل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صمت […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۲ مهر ۱۳۹۹

مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صمت بیان کرد: براساس گزارشات و جلسات که در کارگروه توسعه صنایع و معادن برگزار شده به این نحو است که شرکت‌ها ملزم به عرضه خودروهای خود تنها از طریق بورس هستند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سهیل معمار باشی مدیرکل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صمت در خصوص عرضه خودرو در بورس کالا اظهار کرد: ارائه خودرو در بورس کالا، موضوعی است که در طرح نمایندگان مجلس برای سازماندهی بازار خودرو مطرح شده و براساس گزارشات و جلسات که در کارگروه توسعه صنایع و معادن برگزار شده به این نحو است که شرکت‌ها ملزم به عرضه خودروهای خود تنها از طریق بورس هستند.

وی ادامه داد: به عبارتی برای خودروها و براساس فرمول قیمت گذاری، پایه قیمتی تعیین می‌شود و پس از آن در بورس عرضه می‌شود تا براساس عرضه و تقاضا رقابت شود. در نهایت قیمت فروش مشخص می‌شود و خودروسازها محصولات خود را به آن قیمت به فروش می‌رسانند.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین قرار است در مورد ما به‌التفاوت قیمت کشف شده در بورس و قیمت پایه که بهای تمام شده خودرو سازان به علاوه یک سود منصفانه خواهد بود، تصمیم‌گیری شود تا از این منابع جهت استفاده از توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و یا توسعه فعالیت‌های تحت توسعه در صنعت خودرو و توسعه محصولات جدید برنامه ریزی شود.

انتهای پیام/ منبع: ایلنا

لزوم شکست انحصار در بازار خودرو کشور

اوراق گواهی اعتبار مولد، برای تامین مالی قطعه سازان منتشر می‌شود

خودرو نخرید!/ قیمت ها واقعی نیست

توافق همکاری انجمن صنایع همگن قطعه سازی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

شاهين در بلندمدت بر بازار خودرو كشور اثر مي گذارد/ نگاه مردم نسبت به صنعت خودرو تغییر می کند

شکسته شدن حباب قیمت خودرو با عرضه در بورس کالا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی