پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ماشین فرمول یک هوندا

هوندا با فرمول یک خداحافظی کرد

طبق اعلام مدیرعامل شرکت هوندا، این شرکت به فعالیت خود در انتهای فصل مسابقات جهانی فرمول یک در سال ۲۰۲۱ پایان خواهد داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت هوندا موتور ژاپن برای تمرکز بیشتر بر فناوری خودروهای پاک، مشارکت خود را به‌عنوان تامین‌کننده موتور و قطعات آن در انتهای فصل مسابقات جهانی فرمول […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۳ مهر ۱۳۹۹

طبق اعلام مدیرعامل شرکت هوندا، این شرکت به فعالیت خود در انتهای فصل مسابقات جهانی فرمول یک در سال ۲۰۲۱ پایان خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت هوندا موتور ژاپن برای تمرکز بیشتر بر فناوری خودروهای پاک، مشارکت خود را به‌عنوان تامین‌کننده موتور و قطعات آن در انتهای فصل مسابقات جهانی فرمول یک در سال ۲۰۲۱ پایان خواهد داد.

تاکاهیرو هاچیگو، مدیرعامل این خودروسازی در یک کنفرانس خبری آنلاین گفت: «این تصمیم در پایان ماه سپتامبر اخذ شده و از این پس هوندا قصد بازگشت به مسابقات فرمول یک را نخواهد داشت.»

وی تاکید کرد که این تصمیم ارتباطی با آثار همه‌گیری ویروس کووید-۱۹ بر صنعت خودرو ندارد و در راستای تمرکز بیشتر بر هدف بلندمدت تولید خودروهایی بدون آلایندگی کربنی گرفته شده است.

هوندا نیز مانند بسیاری از خودروسازان معتبر دیگر تلاش می‌کند تا تولید خودروهای پاک را تسریع کند؛ تحولی که هاچیگو آن را اتفاقی می‌داند که در هر قرن یک‌بار روی می‌دهد. هوندا در مسابقات فرمول یک وظیفه تامین قطعات موتور را برای تیم ردبول برعهده داشت.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

گرد و خاک نابغه 14 ساله ژاپنی در اولین مسابقه خود در اروپا

بهترین فرمول هیجان!/ آشنایی با جزییات مسابقات فرمول یک و قهرمانان این رشته ورزشی

پیست هانوی ویتنام از سال 2020 میزبان مسابقه فرمول یک خواهد بود

خداحافظ اسطوره / فرناندو آلونسو از مسابقات فرمول یک خداحافظی کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی