پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لاستیک کامیون-خودرو سنگین

مشکلی برای تامین لاستیک تا پایان سال نداریم

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از نبود مشکل در تأمین لاستیک و برخی اقلام ضروری ناوگان عمومی جاده‌ای با ارز ۴۲۰۰ تومانی تا پایان سال خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عبدالهاشم حسن نیا رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شاغلان […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۴ مهر ۱۳۹۹

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از نبود مشکل در تأمین لاستیک و برخی اقلام ضروری ناوگان عمومی جاده‌ای با ارز ۴۲۰۰ تومانی تا پایان سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عبدالهاشم حسن نیا رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شاغلان بخش حمل و نقل جاده‌ای استان قم، ظهار کرد: با توجه به مبادلات 90 درصدی حمل و نقل از طریق خطوط جاده‌ای، ارتقای زیرساخت‌های جاده‌ای استان قم که کریدور ارتباطی 17 استان است، ضروری است.

وی با تاکید بر اهمیت همدلی و همسویی مسئولان و شاغلان این بخش در جهت رونق هرچه بیشتر این حوزه، گفت: بی تردید در سایه همدلی و تعامل، می‌توان شاهد اقدامات چشمگیر و ارزنده بود کما اینکه این امر را در زمان وقوع بلایای طبیعی سال گذشته نظیر سیل لرستان و برف سنگین گیلان، شاهد بودیم در واقع حضور همکارانی همدل بودیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین به طرح احداث راهدارخانه مرکزی در استان قم اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه محورهای جاده‌ای استان قم، مرکز ثقل راه‌های کشور است، پیش بینی می‌شود راهدارخانه مرکزی قم تا دو سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه همواره مشکلات و دغدغه‌های معیشتی و اقلام مورد نیاز رانندگان بخش دریافت و مورد بررسی قرار می‌گیرد گفت: همواره فعالیت‌ها و نیازهای ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای اعم از مبدا، مسیر و مقصد رصد می‌شود و با روند فعلی مشکلی در تأمین لاستیک و برخی اقلام ضروری ناوگان عمومی جاده‌ای نداریم.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و رصدهای صورت گرفته، تا پایان سال 99 مشکلی در تأمین لاستیک و برخی اقلام ضروری ناوگان عمومی جاده‌ای با ارز 4200 تومانی نخواهیم داشت.

حسن نیا مدیریت منابع مالی به ویژه در شرایط حاضر را ضروری دانست و از خدمات دلسوزانه مسئولان استانی و ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان‌های سراسر کشور قدردانی کرد.

انتهای پیام/

تاریخ انقضا لاستیک کجا درج شده است؟

افزایش بیش از 5 برابری لاستیک خودروهای سنگین/ یک حلقه لاستیک 16 میلیون تومان!

التهاب بازار ناشی از قصور تولیدکنندگان نیست

ثبت لاستیک سواری در سامانه جامع تجارت/ افراد در سامانه جامع تجارت ثبت نام کنند سالی یک جفت لاستیک دریافت می کنند

تلاش واردکنندگان برای معاف کردن تایرهای وارداتی از شمول قیمت‌گذاری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی