پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پلیس راهور-متوقف کردن خودرو

۴۷درصد از متوفیان حوادث رانندگی مربوط به موتورسواران است

به گفته رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب تهران بزرگ، با بررسی و آنالیز تصادفات در شش ماهه اول امسال مشخص شد ۴۷درصد از متوفیان حوادث رانندگی سطح معابر تهران مربوط به موتورسواران است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ احسان موُمنی رئیس اداره تخلفات پلیس راهرو پایتخت اظهار کرد: علت این تصادفات بی […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۵ مهر ۱۳۹۹

به گفته رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب تهران بزرگ، با بررسی و آنالیز تصادفات در شش ماهه اول امسال مشخص شد ۴۷درصد از متوفیان حوادث رانندگی سطح معابر تهران مربوط به موتورسواران است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ احسان موُمنی رئیس اداره تخلفات پلیس راهرو پایتخت اظهار کرد: علت این تصادفات بی احتیاطی و عدم رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان وسایل نقلیه بوده است.

وی ادامه داد: 60 درصد از تصادفات فوتی در معابر بزرگراهی شهر تهران رخ داده که به ترتیب بزرگراه آزادگان، بزرگراه امام علی(ع) و بزرگراه فتح بیشترین حوادث رانندگی را داشت.

سرهنگ مومنی با بیان اینکه بیشترین تصادفات فوتی در منطقه چهار شهرداری تهران با «11 درصد» از کل متوفیان رخ داده اظهار کرد: به ترتیب منطقه 15 شهرداری پایتخت با 9 و منطقه 19 شهرداری با هشت درصد از کل متوفیان بیشتربن آمار فوتی‌ها را داشتند.

رئیس اداره تخلفات پلیس راهور پایتخت به رانندگان توصیه کرد که هنگام رانندگی کمربند ایمنی خود وسرنشینان را حتما بسته نگه‌دارند.

وی ادامه داد: رانندگان از اقداماتی مانند خوردن و آشامیدن، استفاده و صحبت کردن از تلفن همراه، صحبت کردن با سرنشینان که باعث حواس پرتی‌شان می‌شود خودداری کنند.

سرهنگ مومنی با بیان اینکه رانندگان در سطح معابر به تابلوهای تعیین مسیر و هشداری توجه کافی داشته باشند و در محل‌هایی مانند تفرجگاه‌ها،مراکز خرید و تجاری و فرهنگی و بازار که تردد عابرین پیاده بیشتر است توجه ببشتری داشته باشند، اظهار داشت: رانندگان هنگام نزدیک شدن به گذرگاه‌های عابر پیاده سرعت وسیله نقلیه را کاهش و به حق تقدم عبور عابرین توجه کامل داشته باشند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت در پایان گفت: رانندگان موتورسیکلت حتما از کلاه ایمنی استفاده و از حرکت در خطوط ویژه اتوبوس خودداری کنند همچنین در تقاطع‌ها با روشن شدن چراغ قرمز پشت خط ایست توقف کامل داشته باشند تا شاهد وقوع حوادث دلخراش در سطح معابر تهران نباشیم.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

امروز تردد در کدام معابر ممنوع است؟

اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران پایتخت

ابلاغ مصوبه اصلاح ماده 5 آیین نامه راهنمایی و رانندگی 

برخورد با مسافربرهای غیرمجاز/ آغاز طرح گشت زنی پلیس راهور همراه با سازمان تاکسیرانی

محدودیت های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

بیش از 258 هزار پلاک جدید طی 4 ماه گذشته صادر شده است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی