پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات شرکت KTL (1)

سرويس كلينیک KTL با قطعات اصلی هيوندايی ادامه دارد

شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) كه تنها نماینده رسمی هیوندای در ایران به شمار مي رود،طرح سرویس کلینیک “پاییز پاک” ویژه خودروهای هیوندای را در نمایندگی های خود در سراسر كشور اجرا مي كند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو طرح سرویس کلینیک پاییز پاک شرکت KTL که در یک بازه […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۹ مهر ۱۳۹۹

شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) كه تنها نماینده رسمی هیوندای در ایران به شمار مي رود،طرح سرویس کلینیک “پاییز پاک” ویژه خودروهای هیوندای را در نمایندگی های خود در سراسر كشور اجرا مي كند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

طرح سرویس کلینیک پاییز پاک شرکت KTL که در یک بازه زمانی ۱۲ روزه انجام می شود از تاریخ ۱۹ مهرماه آغاز و تا روز ۱ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

مالکان خودروهای سواری هیوندای می توانند با حضور در نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور ضمن انجام بازدید رایگان آغاز فصل سرما از تخفیف هایی که در طرح سرویس کلینیک پاییز پاک پيش بيني شده است بهره ببرند.

اين طرح شامل تخفیف ۱۰ تا ۵۰ درصدی برای اجرت خدمات و قیمت قطعات یدکی در نظر گرفته شده است.

در این طرح شامل بازدید رایگان سیستم تهویه، لنت، لاستیک، تیغه برف پاک کن، سیستم خنک کننده موتور و چراغ ها،۵۰ درصد تخفیف اجرت سرویس های ادواری،۲۰% تخفیف فیلتر تهویه مطبوع،۲۰% تخفیف محلول شوینده سیستم سوخت رسانی (Techron) 10% تخفیف فیلتر روغن موتور و فیلتر هوا و ۱۰% تخفیف مي شود.

كي تي ال در اين طرح از قطعات اورجينال شركت هيوندايی و خدمات طبق استانداردهاي بين المللي اين شركت استفاده مي كند.

انتهای پیام/

آغاز کمپین سرویس کلینیک (( پاییز پاک)) توسط نماینده رسمی هیوندایی

استقبال مالكين هيوندای از طرح خدمات KTL

آغاز طرح خدمات دوره ای هیوندای با تخفیف KTL از امروز

كي تي ال (نماينده رسمي خودروهاي هيونداي در ايران)، قدردان كادر درماني كشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی