پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی

جریمه رانندگان تاکسی و مسافران بدون ماسک چقدر است؟

رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: جریمه برای رانندگان تاکسی و مسافران بدون ماسک به ترتیب 100 هزار تومان و 20 هزار تومان است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا قنادان رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد اعمال جریمه برای رانندگان تاکسی و مسافران بدون ماسک با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا، […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۹ مهر ۱۳۹۹

رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: جریمه برای رانندگان تاکسی و مسافران بدون ماسک به ترتیب 100 هزار تومان و 20 هزار تومان است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا قنادان رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد اعمال جریمه برای رانندگان تاکسی و مسافران بدون ماسک با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا، سازمان تاکسیرانی بر استفاده رانندگان از ماسک تاکید داشته است، گفت: این تاکیدات و نظارت مستمر سبب شده تا حدود 95 درصد رانندگان تاکسی از ماسک استفاده کنند.

وی با بیان اینکه همزمان با اجرای طرح استفاده از ماسک از در منزل، از صبح امروز توزیع ماسک در پایانه های تاکسیرانی، مترو و اتوبوس برای رانندگان رایگان و برای مسافران با قیمت مصوب عرضه می شود، در مورد نحوه اجرای این طرح در تاکسی ها، افزود: همانطور که اعلام شد، ضابط اجرایی پلیس راهور خواهد بود که از طریق یک کد جریمه جدید اعمال قانون را در مورد متخلفان احتمالی انجام خواهد داد.

قنادان با اشاره به راه اندازی گشت‌های میدانی مشترکی با پلیس راهور، ادامه داد: در مورد نحوه جریمه و مبلغ جریمه،سازمان تاکسیرانی مجری نیست و پلیس باید دراین زمینه وارد عمل شود چراکه رییس جمهور اعلام کرده است که اگر راننده تاکسی رعایت نکند و ماسک نزند، 100 هزار تومان جریمه می‌شود و اگر مسافر بدون ماسک را سوار کند برای هر نفر 20 هزار تومان جریمه می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

زمان ورود نخستین تاکسی پرنده به آسمان کشور

برخورد با نصب غیرمجاز تابلوی آژانس روی سقف خودرو شخصی

هزینه معاینه فنی خودرو افزایش می یابد

طی 3 ماه آینده 1000 دستگاه سواری کرایه ای وارد ناوگان بین شهری می شوند

5 هزار دستگاه تاکسی یورو 4 تا پایان مهر شماره گذاری می شوند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی