پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات شرکت KTL (11)

شرکت KTL تنها نماینده رسمی هیوندای در ایران/ رضایت مشتریان از طرح پاییز پاک مناسب بوده است

سرپرست فنی مهندسی و گارانتی شرکت KTL بیان کرد: شرکت KTL تنها نماینده رسمی  هیوندای در ایران است، لذا ارائه خدمات مربوط به کلیه محصولات هیوندای موجود در ایران میسر است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو آرش نصرتی سرپرست فنی مهندسی و گارانتی اظهار کرد: واحد امور مشتریان همواره در طول برگزاری طرح و […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۲ مهر ۱۳۹۹

سرپرست فنی مهندسی و گارانتی شرکت KTL بیان کرد: شرکت KTL تنها نماینده رسمی  هیوندای در ایران است، لذا ارائه خدمات مربوط به کلیه محصولات هیوندای موجود در ایران میسر است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

آرش نصرتی سرپرست فنی مهندسی و گارانتی اظهار کرد: واحد امور مشتریان همواره در طول برگزاری طرح و پس از اتمام طرح نسبت به بررسی رضایت مشتریان از نحوه برگذاری اقدام می کند . خوشبختانه رضایت مندی از طرح های قبلی بسیار مناسب بوده و تلاش ما بر این است که میزان این رضایت افزایش یابد.

وی بیان کرد: ارائه خدمات توسط شرکت KTL با بهره گیری از استانداردهای شرکت هیوندای و با اطلاع این شرکت انجام می گردد، کلیه ابزارهای مخصوص و تجهیزات مطابق استاندارد شرکت هیوندای است.

این مقام مسئول توضیح داد: با توجه به اینکه شرکت KTL تنها نماینده رسمی هیوندای در زمینه خودروهای سواری در ایران است لذا ارائه خدمات مربوط به کلیه محصولات هیوندای موجود در ایران میسر است.

وی تصریح کرد: شرکت KTL همواره با استفاده از قطعات اصلی هیوندای که بصورت رسمی و قانونی از شرکت هیوندای تهیه می شود نسبت به ارائه خدمات اقدام می کند و علاوه بر ضمانت اصل بودن قطعات، در صورت بروز ایراد در قطعه نصب شده مطابق ضوابط مربوطه، قطعات تحت پوشش گارانتی تعویض می شوند.

انتهای پیام/

آغاز کمپین سرویس کلینیک (( پاییز پاک)) توسط نماینده رسمی هیوندایی

شوق زندگی به هیبریدی ها بازگشت/ انجام خدمات پس از فروش و گارانتی سوناتا هیبرید در ایران توسط KTL

استقبال مالكين هيوندای از طرح خدمات KTL

آغاز طرح خدمات دوره ای هیوندای با تخفیف KTL از امروز

هیوندای سواران از طرح KTL چقدر رضایت داشتند؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی