پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو هیوندای

تبدیل کمربند ایمنی و کیسه هوا هیوندای به پوشاک!/ شیوه جدید هیوندای برای درآمدزایی

شرکت هیوندای در تازه ترین اقدام خود با هدف جلوگیری از دور ریختن کیسه های هوا، چرم و شیشه به صورت زباله دست به اقدامی جالب توجه زده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو هیوندای با معرفی مجموعه Re استایل سال 2020 رویکرد متفاوتی را اتخاذ کرده است.در این فرآیند که استفاده ی مجدد […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۴ مهر ۱۳۹۹

شرکت هیوندای در تازه ترین اقدام خود با هدف جلوگیری از دور ریختن کیسه های هوا، چرم و شیشه به صورت زباله دست به اقدامی جالب توجه زده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

هیوندای با معرفی مجموعه Re استایل سال 2020 رویکرد متفاوتی را اتخاذ کرده است.در این فرآیند که استفاده ی مجدد خلاقانه نامیده می‌شود مواد دور ریختنی ایجاد شده در فرآیند تولید، و همچنین قطعات خودروهای اوراقی مجددا استفاده می‌شوند.

امسال هیوندای با تعدادی از برندهای مختلف مد از جمله آلیگیری، دنیم ای ال وی،public school ، پوش باتن، ریچارد کوین و رزی اسولین همکاری کرده است.

هیوندای علت همکاری با این برندها را دیدگاه مشترک در یافتن راهکارهای جدید و پایدار در ایجاد محصولات، اظهار داشته است.

محصولات جدید هیوندای

به لطف این مشارکت آلیگیری گردنبند، چوکر و دستبندهایی از بقایای کمربند ایمنی، شیشه و مواد ابری در ترکیب با طلا، نقره و مروارید ساخته است.

برند ای ال وی دنیم نیز به همین ترتیب لباسی بلند از ضایعات چرمی باقیمانده از تولید خودرو ایجاد کرده است.

Public School و پوش باتن نیز دست به تولید جلیقه هایی زده‌اند. ریچارد کوین یک شکم بند زنانه از کیسه هوای بازیافتی ایجاد کرده است. رزی اسولین نیز یک کیف دستی سبک از تارهای کمربند ایمنی، پارچه های فرش و ابرهای دور ریختنی اتومبیل ساخته است‌.

این محصولات در 13 اکتبر در فروشگاه سلفریج و وب‌سایت های خرده فروشی به فروش خواهند رسید.

اگرچه این مجموعه مورد پسند همگان واقع نخواهد شد اما هیوندای هدف خود از تولید این مجموعه را جلوگیری از دور ریختن کیسه های هوا، چرم و شیشه به صورت زباله و تشویق به همکاری برای حمایت از اندیشه و نوآوری های جدید اظهار داشته است.

انتهای پیام/ منبع: خودروبانک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی