پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آمیکو (1)

رشد صد در صدی آمیکو در تامین قطعات یدکی

شرکت آمیکو با مشارکت نمایندگی 2202-مکری (نمایندگی فعال خود در غرب کشور-کرمانشاه) با هدف ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان در نمایشگاه خودرو و قطعات کرمانشاه شرکت کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سينا جلالی مدیرفروش قطعات یدکی آمیکو اظهار کرد: با تامین قطعات مورد نیاز شبکه خدمات پس از فروش و توزیع هوشمندانه با […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۴ مهر ۱۳۹۹

شرکت آمیکو با مشارکت نمایندگی 2202-مکری (نمایندگی فعال خود در غرب کشور-کرمانشاه) با هدف ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان در نمایشگاه خودرو و قطعات کرمانشاه شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سينا جلالی مدیرفروش قطعات یدکی آمیکو اظهار کرد: با تامین قطعات مورد نیاز شبکه خدمات پس از فروش و توزیع هوشمندانه با توجه به نیازهای بازار آمیکو توانسته در سال جاری به رشد صد در صدی در این بخش دست پیدا کند.

مدیرفروش قطعات یدکی آمیکو با اشاره به این موضوع ادامه داد: آمیکو با توجه به نیاز سنجی هایی که انجام داده است، توانسته با توزیع هوشمندانه قطعات مورد نیاز محصولات خود در شبکه خدمات پس از فروش و مشتریان بازار، رشد صد در صدی را در تامین قطعات تجربه کند.

وی افزود: هر چند تحریم ها کار تامین قطعات مورد نیاز را تا اندازه زیادی سخت کرده است اما در دو سال گذشته آمیکو با توجه به همکاری با تامین کنندگان داخلی و خارجی مختلف سعی کرده قطعات با کیفیت را با توجه به نیاز بازار و شبکه خدمات پس از فروش تامین کند.

وی همچنین با اشاره به شاخص های کیفی مورد نظر آمیکو در بخش قطعات افزود: برای این که یک قطعه ساز داخلی و یا خارجی بتواند در شبکه تامین آمیکو حضور داشته باشد، باید استانداردها و تست های آمیکو را با نتایج مثبت پشت سر بگذارد. همه قطعاتی که امروز در شبکه تامین آمیکو و خدمات پس از فروش وجود دارد، ابتدا تست های کیفی و ایمنی را در ایران و حتی خارج از کشور با موفقیت پشت سر گذاشته اند.

جلالی ضمن اشاره به برنامه آمیکو در خصوص گسترش بخش فروش قطعات یدکی به مشتریان گفت: سعی داریم در ادامه اجرای پروژه گسترش شبکه فروش قطعات، سهم بازار قطعات یدکی آمیکو را افزایش دهیم به همین منظور اقدام به تجهیز و راه اندازی انباری جدید مختص به خدمات پس از فروش نموده تا از نظر سرعت خدمات دهی و میزان پوشش دهی نیاز مشتریان یک قدم دیگر رو به جلو برداریم همچنین با توجه به استراتژی های شرکت مبنی بر توسعه هر چه بیشتر خدمات پس از فروش چند پروژه دیگر در این راستا در حال بررسی و اجرا میباشند که متعاقبا در مورد آنها اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی در پایان تصریح کرد: قیمت قطعات یدکی آمیکو در بازار کاملا رقابت پذیر بوده و با توجه به کیفیت مناسب و گارانتی در نظر گرفته شده بهترین انتخاب برای مشتریان خواهد بود و به مشتریان توصیه میشود با توجه به وجود قطعات تقلبی و غیر استاندارد در بازار خرید خود را تنها از شبکه مجاز نمایندگی های آمیکو انجام دهند؛ از این رو در جهت افزایش رضایت مشتریان محصولات آمیکو، در آینده شبکه فروش قطعات را گسترش خواهیم داد تا مشتریان بتوانند از قطعات با کیفیت و اورجینال با قیمت مناسب استفاده کنند.

انتهای پیام/

حضور آميكو در نمايشگاه خودرو و قطعات كرمانشاه

هدف ازسومین جشنواره خدمات پس از فروش آمیکو چیست؟

دوره آموزشی فنی گیربکس پیکاپ توسط آمیکو برگزار شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی