پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایستگااه اتوبوس

امکان رزرو صندلی اتوبوس از طریق اپلیکیشن تپسی

مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی بیان کرد: براساس توافق صورت گرفته با یکی از شرکت های تاکسی اینترنتی امکان رزرو مسیر از طریق اپلیکیشن این شرکت میسر خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو احمد تابنده مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی، درباره توافق شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی با یکی از شرکت‌های […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۸ مهر ۱۳۹۹

مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی بیان کرد: براساس توافق صورت گرفته با یکی از شرکت های تاکسی اینترنتی امکان رزرو مسیر از طریق اپلیکیشن این شرکت میسر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

احمد تابنده مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی، درباره توافق شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی با یکی از شرکت‌های تاکسی اینترنتی اظهار کرد: بر اساس این توافق امکان رزرو مسیر از طریق اپلیکیشن تپسی امکانپذیر خواهد بود.

وی افزود: البته همچون گذشته امکان رزرو مسیر اتوبوس و مینی‌بوس رزروی از طریق «سامانه بهمراه» نیز همچنان پابرجا است و به طور کلی مسافران می‌تواند برای بیش از 100 مسیر به صورت رفت و برگشت در پایتخت از اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی ادامه داد: کرایه‌های اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی در حال حاضر با 50 درصد تخفیف ارائه می‌‌شود و نرخ آن 3 هزار تا 3500 تومان است.

تابنده بیان کرد: کاربران اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی بر اساس نظرسنجی‌های انجام گرفته از نرخ کرایه‌های اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی در پایتخت رضایت دارند و در واقع نرخ کرایه اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی از تاکسی‌های خطی کمتر است.

وی اشاره کرد: پروتکل‌های بهداشتی در اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی به صورت کامل رعایت می‌شود و علاوه بر ضرورت استفاده از ماسک توسط مسافران فاصله‌گذاری اجتماعی کاملا رعایت می‌شود و به صورتی است که دو نفر مسافر کنار هم نمی‌نشینند.

مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی گفت: روزانه تعداد زیادی در پایتخت از اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی استفاده می‌کنند که البته با آغاز موج سوم کرونا آمار مسافران به نصف رسید و امیدواریم که با همکاری تاکسی‌های اینترنتی آمار مسافران افزایش یابد.

انتهای پیام/ منبع: فارس

قیمت لوازم یدکی اتوبوس هم گران شد

3500 اتوبوس‌ فرسوده در تهران وجود دارد

ضریب اشغال صندلی های اتوبوس بین شهری تا 38 درصد کاهش یافت

کمبود اعتبارات از سوی شهرداری مانع اصلی نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی

خاطره بازی با اتوبوس های کلاسیک شهری

دریافت 4 ستاره کیفی توسط اتوبوس های بین شهری عقب افشان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی