پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو مدیران خودرو

معرفی اپلیکیشن خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو

همواره دسترسی به خدمات پس از فروش مناسب و شبکه نمایندگان مجاز خصوصا استفاده از قطعات اصلی، میزان خواب خودرو در تعمیرگاه، هزینه تعمیرات، دسترسی به خودرو امداد و مواردی از این دست، یکی از دغدغه های خریداران خودرو بوده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو با توجه به شیوع ویروس کرونا این روزها […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۹ مهر ۱۳۹۹

همواره دسترسی به خدمات پس از فروش مناسب و شبکه نمایندگان مجاز خصوصا استفاده از قطعات اصلی، میزان خواب خودرو در تعمیرگاه، هزینه تعمیرات، دسترسی به خودرو امداد و مواردی از این دست، یکی از دغدغه های خریداران خودرو بوده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

با توجه به شیوع ویروس کرونا این روزها اکثر مردم برای رفت و آمد در راستای حفظ فاصله اجتماعی، از خودرو شخصی خود استفاده می کنند به همین علت نهادهای ذیربط با تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک به نوعی از موضوع حمایت کرده اند.

لذا میزان تقاضا برای حضور در تعمیرگاه های مجاز جهت انجام سرویسهای دوره ای یا تعمیرات با رعایت پروتکل های بهداشتی افزایش یافته است.

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خصوصی کشور که بیش از 15 سال سابقه حضور در بازار خودرو ایران را دارد با رویکرد مشتری مداری در صدد معرفی اپلیکیشنی جهت سهولت دسترسی مشتریان به 150 نمایندگی مجاز خود برآمده است.

این اپلیکیشن قابلیت سازگاری با سیستم عامل های اندروید و IOS را دارد و خدمات متنوعی را برای مالکان خودروهای مدیران خودرو فراهم می کند.

یکی از ویژگی های کاربردی این اپلیکیشن امکان درخواست خودرو امداد بدون نیاز به تماس تلفنی و بر اساس موقعیت جغرافیای کاربر است.

نمایش نزدیکترین عاملیت مجاز خدمات پس از فروش بر روی نقشه و امکان درخواست نوبت دهی آنلاین در اپلیکیشن می تواند علاوه بر کاهش توقف مشتری در تعمیرگاه های مجاز روند پذیرش خودرو را نیز برای افراد سهل و آسان کند.

قطعا پس از پذیرش خودرو توسط تعمیرگاه های مجاز، بررسی آنلاین وضعیت خودرو نیز از نکات مورد توجه صاحبان خودرو است که این امکان نیز در اپلیکیشن مدیران خودرو در نظر گرفته شده است.

علاوه بر قابلیت های مذکور، استعلام فاکتور و بررسی قیمت قطعات نیز جهت شفاف سازی پروسه خدمات پس از فروش با استفاده از این نرم افزار در دسترس مشتریان محترم قرار خواهد گرفت.

همچنین الزام ثبت شماره شاسی و شماره موتور خودرو جهت پروسه ثبت نام در اپلیکیشن، امکان مشاهده سوابق تعمیراتی و فاکتورهای تعمیراتی خودرو را برای مالک فراهم می سازد.

همچنین این نرم افزار پل ارتباطی بین مشتریان محترم شرکت مدیران خودرو و واحد خدمات پس از فروش را با امکان ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات فراهم می کند.

زمان رونمایی و سایر اطلاعات در مورد اپلیکیشن شرکت مدیران خودرو به زودی از طریق وبسایت و سایر شبکه های اجتماعی رسمی شرکت ،اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/

خودروهای مدیران خودرو از مفهوم تا واقعیت

کسب رتبه 2 و مقام پنجم برای شرکت خدمات پس از فروش ام وی ام

کسب رتبه اول در ارزیابی APEAL توسط آریزو 6 مدیران خودرو

چری و راه‌های نرفته‌اش!/ نخستین بررسی جامع چری آریزو6 در جاده‌های ایران

مدرن ترین نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش مدیران خودرو افتتاح شد

چگونه ام وی ام 315 پلاس بخریم؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی