پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایندگی های مدیران خودرو (2)

ارتقاء و به روز رسانی شبکه نمایندگی های مدیران خودرو برای سرویس بهتر

اخیرا شرکت مدیران خودرو طی یک برنامه گسترده شروع به ارتقاء شبکه نمایندگی های خود در سراسر کشور کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت مدیران خودرو ، بزرگترین تولید کننده خودرو در بخش خصوصی است که بیش از 15 سال است در بازار ایران حضور مستمر داشته و توانسته بخش قابل توجهی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۰ آبان ۱۳۹۹

اخیرا شرکت مدیران خودرو طی یک برنامه گسترده شروع به ارتقاء شبکه نمایندگی های خود در سراسر کشور کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت مدیران خودرو ، بزرگترین تولید کننده خودرو در بخش خصوصی است که بیش از 15 سال است در بازار ایران حضور مستمر داشته و توانسته بخش قابل توجهی از بازار را با عرضه محصولات متنوع و به روز بدست آورد.

این امر به لطف تنوع محصول و ارتقاء کیفی محصولات از یک سو و از سوی دیگر شبکه گسترده خدمات و فروش این شرکت محقق شده که همواره ارتقاء کیفی و کمی آن در دستور کار قرار دارد.

نمایندگی های مدیران خودرو (3)

بر طبق عکس های موجود از برخی نمایندگی ها به خوبی می توان مشاهده کرد که این نمایندگی ها در سطح جهانی و با استانداردی قرار دارند مانند فرایند فروش استاندارد و خدمات کاملا مناسب برای عرضه اتومبیل های لوکس و مدرن طبق برنامه این شرکت .

شرکت مدیران خودرو با داشتن حدود 230 نمایشگاه مجاز فروش و حدود 170 نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش تمام نقاط ایران را پوشش داده است که از این لحاظ مزیت بزرگی حساب می شود ، شبکه بزرگ و با سابقه ، که همواره از آموزش و استانداردهای لازم نیز بهره می برند.

شرکت مدیران خودرو با برنامه ریزی بر روی شبکه و خدمات خود نشان می دهد که به فکر حضور قوی و ماندگار با ارائه محصولات به روز و با کیفیت است که هم به لحاظ برند و هم جایگاه خود را ارتقاء بخشد.

نمایندگی های مدیران خودرو (1)

از این روی با توجه به عکس ها می توان فضای پذیرش ، انتظار و تعمیر و… برخی از نمایندگی ها را که این استانداردها را انجام داده اند را دید که حکایت از نو آوری و فضای خاص و جدید دارد که با توجه به برنامه توسعه و ارتقاء این شرکت به مرور بر تعداد این قبیل نمایندگی ها افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/

مدیران خودرو با کمپین #من_مراقبم به دنبال ایفای مسئولیت اجتماعی خود

معرفی اپلیکیشن خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو

خودروهای مدیران خودرو از مفهوم تا واقعیت

کسب رتبه 2 و مقام پنجم برای شرکت خدمات پس از فروش ام وی ام

کسب رتبه اول در ارزیابی APEAL توسط آریزو 6 مدیران خودرو

چری و راه‌های نرفته‌اش!/ نخستین بررسی جامع چری آریزو6 در جاده‌های ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی