پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصول جدید چانگان (4)

آشنایی با محصول جدید چانگان

تصاویر رسمی محصول جدید شرکت چانگان که در قالب یک خودرو کانسپت در نمایشگاه خودرو پکن 2020 معرفی شد توسط این شرکت منتشر شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت چانگان نخستین تصاویر رسمی چانگان UNI-K را منتشر کرد. این خودرو پیش از این در قالب یک خودروی کانسپت با نام چانگان ویژن-V در […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۱ آبان ۱۳۹۹

تصاویر رسمی محصول جدید شرکت چانگان که در قالب یک خودرو کانسپت در نمایشگاه خودرو پکن 2020 معرفی شد توسط این شرکت منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت چانگان نخستین تصاویر رسمی چانگان UNI-K را منتشر کرد. این خودرو پیش از این در قالب یک خودروی کانسپت با نام چانگان ویژن-V در نمایشگاه خودرو پکن 2020 معرفی شده بود.

چانگان UNI-K دومین عضو از سری محصولات UNI در چانگان است. پیش از این مدل UNI-T با طراحی جذاب خود سر و صدای زیادی به پا کرده بود.

چانگان UNI-K بسیار بزرگ‌تر از مدل UNI-T است. ابعاد این خودرو در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4865، 1948 و 1700 میلی‌متر اعلام شده و فاصله دو محور آن 2890 میلی‌متر است. این اندازه‌ها شباهت زیادی به پورشه کاین کوپه دارد.

محصول جدید چانگان (2)

این تنها المان مشترک چانگان UNI-K با این خودرو نست، در نمای کناری نیز زاویه ستون C و علاوه بر آن چراغ‌های به چسبیده عقب، دیگر فرم‌هایی هستند که ممکن است پورشه کاین کوپه را در ذهن شما تداعی کند، با این حال نمی‌توان گفت چانگان UNI-K یک کپی از این خودرو است، چراکه این المان‌ها در خودروهای بسیار دیگری نیز وجود دارد و به عنوان ترند روز طراحی خودرو مطرح است.

چانگان می‌گوید مدل UNI-K با زبان طراحی «بدون مرز» که در سری UNI به کار گرفته می‌شود تطابق دارد. نمای جلو مهم‌ترین بخش این خودرو است که طراحی جسورانه‌ای دارد.

محصول جدید چانگان (1)

چراغ‌های LED باریک و مه‌شکن‌های LED که به صورت یک ستاره سه پر ماشبه آنچه در نمونه مطالعاتی ویژن V کانسپت دیده بودیم شکل گرفته و علاوه بر این‌ها طراحی مشبک جلوپنجره، هویت‌ این تازه‌ وارد چانگان را شکل می‌دهند.

چراغ ترمز دوتایی که روی اسپویلر قرار گرفته، دستگیره‌های در که مانند خودروهای تسلا بیرون می‌آید رینگ‌های 21 اینچی، دیگر ویژگی‌هایی است در ظاهر این خودرو دیده می‌شود.

هنوز تصویری از نمای داخلی چانگان UNI-K منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد در آینده بسیار نزدیک و تا زمان رونمایی رسمی این خودرو در نمایشگاه اتومبیل گوانگژو این تصویر منتشر شود.

محصول جدید چانگان (5)

چانگان UNI-K به یک موتور 2 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی به همراه یک جعبه‌دنده 8 سرعت اتوماتیک ساخت آیسین و سیستم تمام چرخ محرک، سیستم محرک این خودرو را شکل می‌دهد. هنوز جزییاتی از توان این موتور بنزینی اعلام نشده است، اما مشابه این موتور با قدرت 229 اسب‌بخار و گشتاوری 360 نیوتن‌متر در چانگان CS85 استفاده شده است.

انتهای پیام/ منبع: اتومبیل فارسی

کراس‌اوور چینی متفاوت/ تجربه رانندگی با چانگان CS35

چه کسی رفته چه کسی مانده؟/ نگاهی به وضعیت فعالیت خودروسازان چینی در ایران

3 تفنگدار/مقایسه چانگان CS35، هایما S5 و جک S3

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی