پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرکت صنایع تولیدی کروز

کروز از مجموعه های توانمند در حد شرکت های برتر اروپایی است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از ویژگی های مثبت وجود نیروی انسانی با انرژی و انگیزه و علاقمند به کار در خطوط تولید است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از سایت شماره دو شرکت کروز، فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۱ آبان ۱۳۹۹

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از ویژگی های مثبت وجود نیروی انسانی با انرژی و انگیزه و علاقمند به کار در خطوط تولید است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از سایت شماره دو شرکت کروز، فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که با توضیحات مدیران بخش‌های متفاوت همراه بود، کوچكی نژاد با نحوه فعالیت‌ها و مدیریت بهره وری و نظارت بر کیفیت در این شرکت آشنا شدند.

جبار کوچكی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از این بازدید گفت: قطعه سازی کروز مجموعه ای منظم و قانونمند است. مدیریت واقع در آن همگام با مدیریت روز دنیا و یکی از مجموعه های توانمند در حد شرکت های برتر اروپایی است که تلاش موفقی در زمینه بومی سازی قطعات خودرو داشته است.

کوچکی نژاد اظهار کرد: فعالیت این مجموعه در بخش های الکترونیک، پلاستیکی و… تخصصی است و حتی بسیاری از مواد اولیه مانند سیم را خود تولید می کند.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اشتغالزایی کروز برای بیش از دوازده هزار نفر در این شرایط اقتصادی تصریح کرد: تولید هنر بزرگ و کار بسیار دشواری است و خوشبختانه با مدیریت صحیح توانسته آن را در مسیر صحیح هدایت کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یکی از ویژگی های مثبت کروز را وجود نیروی انسانی با انرژی و انگیزه و علاقمند به کار در خطوط تولید دانست و خاطرنشان کرد: قطعا توانسته در زمینه های متفاوت رضایت عمومی شاغلین را کسب نماید و پشتیبانی مناسبی از کارگزاران و مهندسی خود داشته باشد.

رییس کمیته امور اجتماعی و فرهنگی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: تحقیقات مغز متفکر هر مجموعه است و عملکرد کروز در این حوزه بسیار عالی است، چرا که توانسته نخبگان کشور و افراد موثر علمی را متمرکز کند و از اندیشه و توان آن ها بهره برد؛ یکی از عوامل موفقیت در این مقطع تولید همین موضوع است.

کوچکی نژاد اظهار کرد: برای تداوم فعالیت مراکزی همچون کروز که در این برهه ی زمانی برای پیشرفت قطعه سازی کشور تلاش می کنند، حمایت ویژه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

به عنوان یک ایرانی به خودم می بالم که در قطعه سازی پیشرفت کرده ایم

مرکز تحقیقات کروز یکی از نقاط قوت این مجموعه است

کروز طراحی، تولید و کالیبراسیون ای سی یو را در ایران انجام می دهد

امسال 23 میلیون قطعه به خودروسازان تزریق کردیم

شیوه مدیریت در کروز برای سایر صنایع الگو شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی