پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

روغن موتور

بازار داغ روغن موتورهای تقلبی و غیر استاندارد

به گفته رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو، رشد قیمت روغن موتور سبب شده تا میزان فروش روغن موتور تقلبی و غیر استاندارد در بازار افزایش پیدا کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا نیک آیین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اشاره به اینکه افزایش قیمتها در بازار قطعات یدکی خودرو عاملی شده که میزان مراجعات […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۲ آبان ۱۳۹۹

به گفته رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو، رشد قیمت روغن موتور سبب شده تا میزان فروش روغن موتور تقلبی و غیر استاندارد در بازار افزایش پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا نیک آیین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اشاره به اینکه افزایش قیمتها در بازار قطعات یدکی خودرو عاملی شده که میزان مراجعات مردم برای تعمیر خودروها کاهش پیدا کند، گفت: نسبت به سال گذشته میزان مراجعه مردم برای تعمیر خودروها تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کرده که این موضوع نشان می دهد اکثر خودروها به صورت معیوب و با ایراد در حال تردد در سطح کشور هستند که این امر خطرات زیادی را برای رانندگان و سرنشینان دارد.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اعلام اینکه متأسفانه روغن موتور نیز مجوز افزایش 50 درصدی را از سوی سازمان حمایت دریافت کرده است، افزود: همین امر نیز در کاهش دفعات مراجعات مردم به تعمیرگاه ها نقش زیادی را ایفا می کند.

وی با اشاره به فروش روغن های تقلبی در سطح بازار، تصریح کرد: دولت باید با افزایش یک کالا مدیریت لازم را برای جلوگیری از فروش کالاهای تقلبی در سطح بازار انجام دهد. در حال حاضر بازار فروش روغن های تقلبی بسیار داغ است. وقتی مردم نتوانند روغن موتور با قیمت بالا خریداری کنند مجبور به خرید روغن های ارزان تر که بعضا بی کیفیت و فاقد استاندارد هستند می شوند.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

مجوز افزایش قیمت روغن موتورتوسط سازمان حمایت صادر شد

شیوه نوین گران فروشی این بار در بازار روغن موتور

افزایش قیمت روغن موتورقابل درک است

افزایش قیمت خوراک تولید روغن موتور یکی از پازل های رشد قیمت آن است

صادرات دلیل اصلی افزایش قیمت روغن موتور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی