پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لاستیک

رشد 29 درصدی تولید تایر در کشور

براساس آمار عملکرد تایرسازان، ۲۸ میلیون و ۲۷۸ هزار و ۱۴۸ حلقه تایر و تیوب در هفت ماهه ابتدای امسال تولید شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بررسی آمار عملکرد تایرسازان بزرگ کشور حاکی از تولید ۱۶۹ هزار و ۷۴۱ تن تایر و تیوب از ابتدای امسال تا پایان مهرماه و رشد ۲۵ […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۴ آبان ۱۳۹۹

براساس آمار عملکرد تایرسازان، ۲۸ میلیون و ۲۷۸ هزار و ۱۴۸ حلقه تایر و تیوب در هفت ماهه ابتدای امسال تولید شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بررسی آمار عملکرد تایرسازان بزرگ کشور حاکی از تولید ۱۶۹ هزار و ۷۴۱ تن تایر و تیوب از ابتدای امسال تا پایان مهرماه و رشد ۲۵ ‌درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه با پارسال است.

برپایه این گزارش، تا پایان مهرماه ۹۰ هزار و ۵۳۸ تن تایر خودروی سواری (رشد ۲۹ درصدی)، ۱۴ هزار و ۱۵۳ تن تایر وانتی (رشد ۱۵ درصدی) و ۳۱ هزار و ۶۵۹ تن تایر باری و اتوبوسی (رشد ۱۶ ‌درصدی) در کشور تولید شد.

در مدت یاد شده، تولید تایر کشاورزی سبک رشد ۸۰ ‌درصدی تجربه کرد و به دو هزار و ۸۲۶ تن رسید، همچنین تولید تایر کشاورزی سنگین با ثبت رشد ۲۳ ‌درصدی به ۱۰ هزار و ۵۶۹ تن رسید و تایر خودروهای راه‌سازی و صنعتی با رشد ۱۵ ‌درصدی به سه هزار و ۵۰۰ تن رسید.

این گزارش حاکی است، تا پایان مهرماه یک‌هزار و ۱۵۷ تن تایر دوچرخه در کشور تولید شد که در هم‌سنجی با پارسال رشد ۱۰۲ ‌درصدی نشان می‌دهد.

در این مدت تولید تایر موتورسیکلت با ثبت رشد ۱۶ ‌درصدی به هفت ‌هزار و ۷۴۹ تن و تولید تیوب خودرو با رشد ۷۸ ‌درصدی به دو هزار و ۹۹۱ تن رسید.

تولید ۲۸۵ تن تیوب دوچرخه، دو هزار و ۳۱۵ تن تیوب موتورسیکلت، یک‌هزار و ۶۰۰ تن تایر اسکوتوری و ۴۰۰ تن تیوب اسکوتری، از دیگر آمارهای قابل اشاره در این مدت است.

آمارها همچنین حاکی از تولید ۶۵۷ هزار و ۵۱۳ حلقه فلپ، تسمه نقاله، شیلنگ و غیره به وزن دو هزار و ۳۶۵ تن در هفت ماهه امسال است.

انتهای پیام / منبع: پرشین خودرو

آغاز عرضه لاستیک‌ های ترخیص شده با نرخ ارز دولتی در بازار

نوسانات قیمتی آفت جان تولید ملی کشور/ چرا بین تولیدکنندگان و واردکنندگان تایر تبعیض قائل می شوید؟

مشکل تامین لاستیک همچنان پابرجاست!

افزایش تولید 26 درصدی تولید تایر در کشور

مشکل کمبود لاستیک سنگین تاحدودی رفع شده است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی