پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

کاهش نرخ ارز سبب افت شدید تقاضا در بازار خودرو شده است

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران بیان کرد: افت نرخ ارز سبب می‌شود تا خریداران به انتظار ریزش بیشتر قیمت‌ها از خرید دست بکشند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نعمت الله کاشانی نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌ داران خودرو تهران، گفت: افت نرخ ارز سبب می‌شود تا خریداران به انتظار ریزش بیشتر قیمت‌ها از خرید […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۷ آبان ۱۳۹۹

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران بیان کرد: افت نرخ ارز سبب می‌شود تا خریداران به انتظار ریزش بیشتر قیمت‌ها از خرید دست بکشند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نعمت الله کاشانی نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌ داران خودرو تهران، گفت: افت نرخ ارز سبب می‌شود تا خریداران به انتظار ریزش بیشتر قیمت‌ها از خرید دست بکشند، هر چند بیش از دو هفته است که رکود مطلق در بازار حاکم است.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران بیان کرد: بازار خودرو در هفته‌های گذشته هیچ رونقی نداشته، به طوری که خریداران از خرید و فروشندگان از فروش دست کشیده‌اند، معاملات به صفر رسیده و رکود کامل در بازار حاکم است.

وی افزود: اگر روند نزولی دلار تداوم داشته باشد، به‌طور قطع بر معاملات خودرویی نیز تاثیرگذار خواهد شد و قیمت‌های حبابی بازار به شدت افت خواهد کرد.

کاشانی اشاره ‌کرد: با توجه به انجام نشدن معاملات خودرویی، قیمت‌ها هم مشخص نیست.

این مقام صنفی تاکید کرد:‌ این روزها خریداران بر این باورند قیمت‌ها که بر مدار کاهشی قرار گرفته بود، بیش از هفته‌های گذشته کاهش خواهد یافت و به همین دلیل، از حدود دو هفته پیش تاکنون معاملات قفل شده و رکود مطلق بر بازار حاکم است.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

دلالان، کاهش ارزش پول ملی و تغییر نرخ ارز، عوامل افزایش قیمت خودرو

تدوین طرحی برای صنعت خودروسازی در مجلس

قیمت خودرو همچنان روند نزولی را طی می کند

سکان قیمت گذاری 55 درصد خودروهای تولید داخل در اختیار شورای رقابت

طرح عرضه خودرو در بورس در دست بررسی کمیته خودرو

فولادسازان عامل گرانی خودرو در بازار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی