پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس نو

250 دستگاه اتوبوس و مینی بوس طی سه ماه آینده وارد ناوگان می شود

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران از افزوده شدن 250 دستگاه اتوبوس و مینی بوس ظرف سه ماه آینده به اتوبوسرانی تهران خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمود ترفع مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران با بیان اینکه با احتساب 100 اتوبوسی که اخیرا از آن‌ها رونمایی شده، تعداد 250 اتوبوس و مینی بوس […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۷ آبان ۱۳۹۹

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران از افزوده شدن 250 دستگاه اتوبوس و مینی بوس ظرف سه ماه آینده به اتوبوسرانی تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمود ترفع مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران با بیان اینکه با احتساب 100 اتوبوسی که اخیرا از آن‌ها رونمایی شده، تعداد 250 اتوبوس و مینی بوس ظرف سه ماه آینده به اتوبوسرانی تهران اضافه خواهد شد، گفت: مینی بوس‌ها به خط‌هایی خواهند رفت که اتوبوس برای آن‌ها زیاد و مسافر کم است و اتوبوس‌های خطوطی که مینی بوس به آن‌ها اضافه می‌شود به علاوه‌ اتوبوس‌های جدید به خطوطی که به ناوگان بیشتر و نوسازی نیاز دارند، می‌روند.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان سال باید 400 اتوبوس اورهال شوند، افزود: بازسازی تعداد 100 اتوبوس براساس قراردادی که با بخش خصوصی به امضاء رسیده انجام خواهد شد و تعداد آن رو به افزایش است و همچنین تعدادی نیز از طریق تعمیرگاه‌های اتوبوسرانی بازسازی خواهند شد.

وی افزود: قبل از شیوع ویروس کرونا اتوبوس‌های ما شلوغ بودند و در حال حاضر هم همین وضعیت وجود دارد، آن هم به خاطر این است که مردم در خیابان‌ها حضور دارند و باید به محل کار خود بروند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران تصریح کرد: علاوه بر وضعیتی که کرونا به وجود آورده، افزایش نرخ ارز، تحریم و کاهش مسافر موجب شده تا بخش خصوصی نتواند به فعالیت خود با اتوبوس‌های بیشتری ادامه دهد و دولت اگر می‌خواهد این اتوبوس‌ها فعالیت بیشتری داشته باشند باید به آن‌ها یارانه بدهد تا فاصله گذاری بیشتری ایجاد شود.

وی افزود: متأسفانه هیچ کمکی به ما انجام نشده، اما از ما توقع دارند که فاصله گذاری را به وجود بیاوریم و اتوبوس هایمان را بیشتر کنیم.

ترفع بیان کرد: 100 اتوبوس و مینی بوس جدیدی که خریداری شده باید شماره گذاری شوند، بر روی آن‌ها دستگاه کارتخوان، جی پی اس و … نصب شود که امیدواریم تا یکم آذر ماه به خطوط اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/ باشگاه خبرنگاران جوان

ورود 100 دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان عمومی

خاطره بازی!/ بررسی 4 اتوبوس کلاسیک شهری در ایران

امکان رزرو صندلی اتوبوس از طریق اپلیکیشن تپسی

قیمت لوازم یدکی اتوبوس هم گران شد

3500 اتوبوس‌ فرسوده در تهران وجود دارد

ضریب اشغال صندلی های اتوبوس بین شهری تا 38 درصد کاهش یافت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی