پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تولید لاستیک

قیمت گذاری لاستیک های سواری آزاد شد

طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار، قیمت گذاری لاستیک های سواری مشروط بر اینکه تولید و فروش آن (زنجیره توزیع) در سامانه جامع تجارت ثبت شود توسط واحدهای تولیدی قیمت گذاری می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بر اساس مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار، لاستیک های سواری تولید شده با مواد اولیه ارز نیمای، […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۰ آبان ۱۳۹۹

طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار، قیمت گذاری لاستیک های سواری مشروط بر اینکه تولید و فروش آن (زنجیره توزیع) در سامانه جامع تجارت ثبت شود توسط واحدهای تولیدی قیمت گذاری می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بر اساس مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار، لاستیک های سواری تولید شده با مواد اولیه ارز نیمای، در چارچوب ضوابط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، مشروط بر اینکه تولید و فروش آن (زنجیره توزیع) در سامانه جامع تجارت ثبت شود، رأساً توسط واحدهای تولیدی قیمت گذاری شوند.

همچنین مقرر شد لاستیک های سنگین وارداتی با ارز 4200 تومانی با قیمت های تعیین شده (مطابق محاسبات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان) از طریق سامانه جامع تجارت و یا حواله سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استانها به فروش برسد.

در عین حال با توجه به اینکه برخی لاستیک های دپوشده با ارز 4200 بیش از 8 ماه در انبار عاملین موجود است و علاوه بر تحمیل هزینه های تبعی بیشتر برای توزیع کنندگان لاستیک سنگین، تاریخ مصرف آن نیز در حال اتمام است، ستاد تنظیم بازار مصوب کرد که در هر استان کمیته ای با ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت و با عضویت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، استانداری و نهاده های نظارتی تشکیل شود تا نسبت به تعیین تکلیف لاستیک های دپوشده قبل از سال 99 اقدام کند.

مصوبه قیمت گذاری لاستیک

انتهای پیام/ منبع: فارس

هنوز میزان افزایش قیمت تایر مشخص نیست

عرضه لاستیک سنگین وارداتی با ارز 4200 تومانی در سامانه جامع تجارت

لزوم همکاری سازمان ها برای تهیه لاستیک با نرخ دولتی برای تاکسیداران

رشد 29 درصدی تولید تایر در کشور

آغاز عرضه لاستیک‌ های ترخیص شده با نرخ ارز دولتی در بازار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی