پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

راه اندازی سایت آنلاین شرکت سایپایدک/ دریافت قطعات محصولات سایپا در محل

مدیرعامل شرکت سایپایدک گفت: مشتری مداری محور اصلی گروه خودروسازی سایپا در ارائه خدمات پس از فروش است و اعتقاد داریم که بنگاه های اقتصادی، بدون مشتری، دوام و ثباتی ندارند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سید فخرالدین حیدری منش با بیان اینکه در دنیای تولید و خدمات، آنچه اصل به شمار می رود، […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۴ آبان ۱۳۹۹

مدیرعامل شرکت سایپایدک گفت: مشتری مداری محور اصلی گروه خودروسازی سایپا در ارائه خدمات پس از فروش است و اعتقاد داریم که بنگاه های اقتصادی، بدون مشتری، دوام و ثباتی ندارند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سید فخرالدین حیدری منش با بیان اینکه در دنیای تولید و خدمات، آنچه اصل به شمار می رود، مشتری است، اظهار کرد: مشتری آینه تمام نمای یک بنگاه اقتصادی است و سطح رضایتمندی او می تواند معیاری درست برای ارزیابی یک شرکت تولیدی خدماتی باشد.

حیدری منش با تاکید بر لزوم توسعه فرهنگ مشتری مداری درکشور عنوان کرد: ما باید مشتری مداری را در اولویت کار خود قرار دهیم؛ چراکه بدون مشتری اصولا محصول و تولید، معنا و جایگاه خود را از دست می دهد. بنابراین برای رسیدن به این هدف سازمان ها می بایست فرهنگ مشتری مداری را در میان کارکنان خود ترویج دهند.

وی افزود: برای ایجاد فرهنگ مبتنی بر مشتری مداری لازم است مدیران و صاحبان مشاغل، اطلاع رسانی موثر، همدلی با مشتری، به کارگیری پرسنل مسلط با فرهنگ مشتری مداری، سهولت تعامل مستقیم با مشتریان و جبران خسارت احتمالی به مشتری را در دستور کار خود قرار دهند.

حیدری منش ادامه داد: سایپایدک به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش به خودروهای سبک تولیدی گروه خودروسازی سایپا و با در اختیار داشتن شبکه ای پویا و گسترده در سراسر کشور، سعی دارد تا با فراهم آوردن سهولت دسترسی مشتریان به خدمات با کیفیت و قطعات اصلی، رضایت حداکثری آنان را فراهم آورد.

مدیرعامل سایپایدک با اشاره به راه اندازی سایت آنلاین این شرکت اظهار داشت: فروشگاه اینترنتی قطعات سایپا یدک امکاني جذاب برای خرید قطعات است و مشتری می تواند با مراجعه به سايت www.saipayadakonline.com و ثبت سفارش، قطعه مورد نظر خودرا در محل کار، منزل و یا با مراجعه به شبکه نمایندگی ها درسراسر کشور دریافت کنند.

انتهای پیام/

روش‌های نوین ارائه خدمات پس از فروش در سایپا یدک

تشریح بسته بهبود رونق کسب و کار نمایندگی های سایپا

ارائه خدمات به مشتريان سايپا در طرح “جمعه‌هاي پاييز”

نمايندگي هاي سايپا پتانسيل و آمادگي خوبي براي جبران مشكلات گذشته دارند/ نمايندگي هايی كه در دوران كاهش توليد كمك كردند در اولويت همكاري با سايپا هستند

صدور گواهی بدنه خودروهای کارکرده در تعمیرگاه مرکزی سایپا یدک

انجام سرویس ادواری محصولات سایپا در روزهای جمعه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی