پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تولید لاستیک

چرا قیمت لاستیک افزایش یافت؟/ بازار توان افزایش چندباره قیمت را ندارد!

به گفته عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، افزایش بهای لاستیک در شرایط کنونی محلی از اعراب ندارد؛ چراکه طی ماه ‌های اخیر  قیمت تایر در 2 مرحله گران شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سیدجواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از آزادسازی قیمت‌گذاری تایر، گفت: افزایش بهای لاستیک […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۷ آبان ۱۳۹۹

به گفته عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، افزایش بهای لاستیک در شرایط کنونی محلی از اعراب ندارد؛ چراکه طی ماه ‌های اخیر  قیمت تایر در 2 مرحله گران شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سیدجواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از آزادسازی قیمت‌گذاری تایر، گفت: افزایش بهای لاستیک در شرایط کنونی محلی از اعراب ندارد؛ چراکه در ماه‌های گذشته قیمت تایر در 2 مرحله نخست 20 درصد و در گام بعدی 30 درصد گران شد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که در طول یک سال هزینه حمل و نقل و قطعات موردنیاز خودرو چند بار باید افزایش یابد؟ افزود: دولت نباید زیربار افزایش قیمت تایر رود چراکه با این امر نه تنها هزینه حمل و نقل افزایش می‌یابد بلکه مردم از تعویض لاستیک‌های فرسوده نیز سرباز می‌زنند و این موضوع موجب رشد تصادفات خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با انتقاد از عملکرد برخی نهادهای نظارتی، اشاره کرد: سازمان حمایت از مصرف کننده و ستاد تنظیم بازار هر روز با افزایش قیمت یکی از کالاها موافقت می‌کند؛ هفته ی گذشته بود که سازمان حمایت با افزایش 40 درصد قیمت روغن موتور موافقت کرد و حال با آزادسازی قیمت‌گذاری تایر به التهابات بازار دامن زده خواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: افزایش بهای لاستیک، رشد بهای روغن موتور و قطعات خودرو موجب بشتر شدن هزینه ی خانوار شده در حالیکه خودرو وسیله امرار و معاش بسیاری از خانواده ها است.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

بازار منتظر ابلاغ قیمت های جدید لاستیک است

تولید بیش از 20 میلیون حلقه لاستیک تا پایان سال در شرایط تحریم

قیمت گذاری لاستیک های سواری آزاد شد

هنوز میزان افزایش قیمت تایر مشخص نیست

عرضه لاستیک سنگین وارداتی با ارز 4200 تومانی در سامانه جامع تجارت

لزوم همکاری سازمان ها برای تهیه لاستیک با نرخ دولتی برای تاکسیداران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی