پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

افت ۲۵ درصدی قیمت‌ خودرو ها طی ۱۰ روز اخیر

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاهداران خودرو گفت: طی ۱۰ روز گذشته قیمت خودرو ها به‌طور متوسط با افت سنگین ۲۵ درصدی همراه بوده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نعمت‌الله کاشانی‌ نسب نایب رئیس اتحادیه نمایشگاهداران خودرو در تشریح وضعیت این روزهای بازار خودرو اظهار کرد: بازار خودرو شدیدتر از هفته‌های گذشته در رکود مطلق […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۷ آبان ۱۳۹۹

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاهداران خودرو گفت: طی ۱۰ روز گذشته قیمت خودرو ها به‌طور متوسط با افت سنگین ۲۵ درصدی همراه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نعمت‌الله کاشانی‌ نسب نایب رئیس اتحادیه نمایشگاهداران خودرو در تشریح وضعیت این روزهای بازار خودرو اظهار کرد: بازار خودرو شدیدتر از هفته‌های گذشته در رکود مطلق فرو رفته و محدودیت‌های کرونایی باز بودن نمایشگاه‌ها تا ساعت ۱۸ هم سبب شده این رکود شدیدتر شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در عمل هیچ خرید و فروشی در بازار انجام نمی‌شود، نمی‌توان قیمتی برای خودروها اعلام کرد و نرخ‌هایی که در برخی سایت‌ها و فضای مجازی آگهی می‌شود به هیچ عنوان مورد تایید نیست.

کاشانی‌نسب ادامه‌داد: با این حال قیمت خودروهای داخلی، مونتاژی و خارجی در این روز نسبت به هفته گذشته دو تا سه درصد کاهش نشان می‌دهد که برای خودروهای خارجی به دلیل بزرگتر بودن حباب قیمت آنها، ریزش سنگین‌تر است.

وی تصریح‌کرد: در ۱۰ روز گذشته قیمت خودروها به‌طور متوسط با افت سنگین ۲۵ درصدی همراه بوده، اما همه منتظرند ببینند با روند کاهشی نرخ ارز که هر از گاهی دوباره افزایشی می‌شود، بالاخره در این بازار چه اتفاقی خواهد افتاد.

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران گفت: این روزها تعداد فروشندگان به مراتب بیشتر از خریداران خودرو است، اما در مجموع خریداران از خرید دست نگه داشته‌اند و فروشندگان نیز از ترس ضرر بیشتر، حاضر به فروش نیستند.

این مقام صنفی تاکید کرد: بازار غیرقابل پیش‌بینی است و تا زمانی که نرخ ارز تثبیت نشود، شاهد رونق نخواهیم بود.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

نمایشگاه داران خودرو از شنبه تعطیل خواهند بود

سانسور سال های تلخ!/ ترکیب بازار خودروهای وارداتی در آبان 99، ((اگر)) خبری از ممنوعیت واردات نبود

تصویب کلیات طرح ساماندهی عرضه خودرو

قیمت ها همچنان در بازار خودرو نزولی است/ معامله ای در بازار صورت نمی گیرد

فرمول قیمت گذاری دستوری از پایه اشتباه است/ خودروسازان ماهیانه میلیاردها تومان ضرر می کنند

کاهش نرخ ارز اثری بر بازار موتورسیکلت نداشته است/ رکود بر بازار موتورسیکلت حاکم است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی