پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی

ناوگان تاکسیرانی مشمول طرح منع تردد شبانه در شهر نمی شود

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: ناوگان تاکسیرانی، تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌ها مشمول طرح منع تردد نمی‌شوند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی از روز شنبه اظهار کرد: با تصمیم قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، ممنوعیت […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۸ آبان ۱۳۹۹

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: ناوگان تاکسیرانی، تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌ها مشمول طرح منع تردد نمی‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی از روز شنبه اظهار کرد: با تصمیم قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، ممنوعیت تردد درون‌ شهری در شهر‌های با وضعیت قرمز از روز شنبه از ساعت 21 تا 4 صبح است، در این راستا با ابلاغ وزیر کشور و فرمانده قرارگاه علمیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا، ناوگان تاکسیرانی، تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌ها مشمول طرح منع تردد نمی‌شوند.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با تأکید بر اینکه در بحران کرونا، رانندگان تاکسی در صف نخست آسیب دیدگان قرار دارند، گفت: رانندگان تاکسی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا، براساس وظیفه و تعهدی که به مردم دارند به جابه جایی مسافران پرداخته و در این حوزه همچنان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مشکل انتقال تاکسی های نوسازی شده به شهرهای متقاضی رفع شد

لزوم همکاری سازمان ها برای تهیه لاستیک با نرخ دولتی برای تاکسیداران

شورای شهر تهران دخالتی در نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی ندارد

4 هزار و 600 دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل است

راه اندازی گشت‌های مشترک تاکسیرانی با پلیس راهور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی