پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سوختگیری غیر مجاز

جزئیات انفجار دیروز در تهران چه بود؟/ اکثر جایگاه‌های LPG در کشور غیر مجاز هستند

رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت گفت: تعدادی از جایگاه‌های غیر مجاز LPG در برخی از شهر‌های کشور غیر مجاز فعالیت می‌کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو همایون صالحی رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت با اشاره به انفجار در محل غیرمجاز سوخت گیری گاز LPG در تهران گفت: متاسفانه حوالی ساعت ۱۵:۵۳ دقیقه […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۸ آبان ۱۳۹۹

رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت گفت: تعدادی از جایگاه‌های غیر مجاز LPG در برخی از شهر‌های کشور غیر مجاز فعالیت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

همایون صالحی رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت با اشاره به انفجار در محل غیرمجاز سوخت گیری گاز LPG در تهران گفت: متاسفانه حوالی ساعت ۱۵:۵۳ دقیقه روز گذشته انفجاری در محل سوخت گیری غیرمجاز گاز LPG گزارش شد که یک نفر در این حادثه فوت کرد.

وی ادامه داد: تعدادی از جایگاه‌های غیر مجاز LPG در برخی از شهر‌های کشور به ویژه اصفهان و تهران غیر مجاز فعالیت می‌کنند که ما در این باره هشدار داده ایم که استفاده غیر مجاز LPG خطر آفرین است.

رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت افزود: متاسفانه برخی افراد حاضر به سرمایه گذاری نسبت به راه اندازی جایگاه‌های LPG نیستند و با احداث غیر قانونی جایگاه و نصب تک تلمبه‌ غیر استاندارد باعث وقوع انفجار در زمان سوختگیری می‌شوند.

صالحی بیان کرد: برخی از خودرو‌ها که به صورت غیر مجاز و در منازل نسبت به سوختگیر اقدام می کنند هم باعث انفجار در مناطق مسکونی می‌شود.

وی گفت: متاسفانه جایگاه‌های تک سوز امنیت ندارند و باعث انفجار در خودرو می‌شوند و چندین بار هم با آنها برخورد کرده ایم، ولی مراجع مربوطه پاسخگو نیستند.

رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مربوطه باید هر چه زودتر جلسه کارشناسی برای جمع آوری و یا ساماندهی این مراکز تشکیل دهند و راهکاری برای توقف این فعالیت خطرساز پیدا کنند.

وی گفت: مراکز LPG هیچ تاییدیه‌ای از سازمان آتش نشانی دریافت نمی‌کنند و بارها در جلسات شورای تامین هم نسبت به خطر ناشی از فعالیت‌های این مراکز در سطح شهر هشدار داده ایم.

صالحی بیان کرد: در گذشته این مراکز در یک بازه زمانی جمع آوری شدند اما مدتی بعد دوباره فعالیت خود را آغاز کردند.

رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت گفت: فعالیت این مراکز در سطح شهر منجر به بروز حادثه و کشته و مصدوم شدن برخی از شهروندان شده است.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

صرفه جویی قابل توجه عددی برای مالکان به دنبال گاز سوز کردن خودروها

تمامی خودروهای عمومی کمک بلاعوض برای دوگانه سوز شدن دریافت می کنند

کاهش 10 تا 15 درصدی مصرف گاز سی ان جی

CNG در راس سوخت های آلاینده قرار دارد

با خودروهای برقی و هیبرید دوست دار محیط زیست آشنا شوید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی