پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هوندا سیویک (4)

معرفی نسخه جدید هوندا سیویک

هوندا در تازه ترین اقدام خود از پیش نمایش نسل تازه ای از سیویک رونمایی کرد. با توجه به تصاویر منتشر شده این نسخه از هوندا سیویک کمی بزرگ‌تر از نسخه‌های قبلی خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حدود ۵۰ سال پیش، نسل اول هوندا سیویک معرفی شد. این محصول، یک هاچبک کوچک […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۹ آبان ۱۳۹۹

هوندا در تازه ترین اقدام خود از پیش نمایش نسل تازه ای از سیویک رونمایی کرد. با توجه به تصاویر منتشر شده این نسخه از هوندا سیویک کمی بزرگ‌تر از نسخه‌های قبلی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حدود ۵۰ سال پیش، نسل اول هوندا سیویک معرفی شد. این محصول، یک هاچبک کوچک دودر بود و بعدها به مدل‌های چهاردر و سدان، ارتقا پیدا کرد. هدف از تولید سیویک در سال ۱۹۷۲، افزایش فروش هوندا در امریکا؛ هم‌زمان با افزایش قیمت سوخت در سطح جهانی بود. این استراتژی تجاری، به موفقیت رسید و جای خالی خودروهای کم‌مصرف در بازار ایالات متحده را پر کرد.

سیویک پروتوتایپ ۲۰۲۲، یک سدان جدید براساس پلتفرم قبلی سیویک است. این نمونه‌ی پیش‌تولید نشان می‌دهد، طراحی داخلی و بیرونی نسل یازدهم، تغییر خواهد کرد تا ایمنی بالاتر، فناوری‌های بیشتر و آیرودینامیک بهتر داشته باشد.

زبان طراحی هوندا در سال آینده، احتمالا تغییر خواهد کرد. این برند مشهور ژاپنی، چراغ‌های باریک‌تر و جلوپنجره‌ی کوچک‌تر برای محصولات جدید خود ارائه می‌کند. از نمای جلو سیویک ۲۰۲۲، می‌توان متوجه برآمدگی سپر نسبت به جلوپنجره شد که حالت اسپرت و تهاجمی خودرو را تقویت خواهد کرد. ورودی هوا در این قسمت، بزرگ‌تر خواهد شد و حفره‌های طرفین سپر جلو، نمایی مدرن و فاقد مه‌شکن‌های سنتی خواهند داشت.

هوندا سیویک (1)

در نمای جانبی و عقب سیویک ۲۰۲۲، شباهت‌هایی با لکسوس GS و تویوتا کمری دیده می‌شود. حالت L در چیدمان نور داخل چراغ عقب، مشابه نوار LED روشنایی روز در چراغ‌های جلو است. حجم‌دهی کاپوت عقب با لبه‌ی برجسته، حس اسپرت سیویک در نمای عقب را بهبود می‌دهد. خطوط بدنه در سپرها، جایگاه پلاک و درهای ورودی نیز، بسیار بهتر از مدل‌های قبلی سیویک به‌نظر می‌رسد. مدل پروتوتایپ با رنگ جدید بدنه، چرخ‌های سیاه ۱۹ اینچ و جایگاه ویژه برای خروجی اگزوزها ارائه شده است.

هوندا

تفاوت سیویک ۲۰۲۲ با نسل‌های قبلی، در فضای داخلی بیشتر نمود پیدا خواهد کرد. یک داشبورد نسبتا ساده و تخت با نمایشگر ایستاده در بالا و حالت لانه زنبوری سرتاسری برای خروجی تهویه مطبوع، مهم‌ترین تغییرات سیویک در آینده خواهند بود. هنوز تصویر رسمی از کابین این خودرو منتشر نشده است اما کاهش کلیدهای فیزیکی و بهبود چیدمان ادوات مختلف با هدف افزایش کارایی، در رندرهای گرافیکی دیده می‌شوند. این سبک، پیش‌تر برای هوندا e استفاده شده بود.

هوندا سیویک (3)

در بازار جهانی، مدل فعلی هوندا سیویک سدان، آستانه قیمت ۲۱ هزار دلار دارد و با امکانات بیشتر، به قیمت ۲۸ هزار دلار فروخته می‌شود. قیمت نسخه ویژه با نام تایپ R هم ۳۷ هزار دلار است. احتمالا مدل جدید سیویک که سال آینده تولید خواهد شد، تغییری چندان از نظر قیمت نخواهد داشت.

انتهای پیام/ منبع: زومیت

باشگاه یک میلیاردی ها/ سدان‌ های نسبتا بزرگ به‌علاوه و منهای یک میلیارد تومان در بازار دست‌دوم‌ها

تنها با یک کلیک!/ تجربه 3000 کیلومتر رانندگی با هوندا کلیک

هوندا با فرمول یک خداحافظی کرد

آشنایی با برترین موتورسازان جهان

با اسکوتر محبوب اکتیوا 6G هوندا آشنا شوید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی