پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودرو

حال زنجیره تامین صنعت خودرو خوب نیست

انجمن صنایع همگن قطعه سازی در نامه ای ضمن بیان مشکلات این حوزه، راهکارهای رفع این چالش ها را اعلام کردند و وزارت صمت خواستار اقدام عاجل و حمایت از زنجیره تامین صنعت خودرو شدند. به گزارش پایگاه خبری  جوان خودرو انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان کشور با ارسال نامه ای به […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲ آذر ۱۳۹۹

انجمن صنایع همگن قطعه سازی در نامه ای ضمن بیان مشکلات این حوزه، راهکارهای رفع این چالش ها را اعلام کردند و وزارت صمت خواستار اقدام عاجل و حمایت از زنجیره تامین صنعت خودرو شدند.

به گزارش پایگاه خبری  جوان خودرو

انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان کشور با ارسال نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت، ضمن تشریح مشکلات حاد قطعه سازان خودرو کشور، با ارائه راه حل هایی، خواستار اقدام عاجل این وزارت خانه، برای حمایت و پشتیبانی از زنجیره تامین صنعت خودرو شدند.

در بخشی از این نامه که با امضاء محمدرضا نجفی منش رئیس این انجمن، برای وزیر ارسال شده، آمده است: صنعت خودرو و قطعه سازی از اهداف تحریم های مستقیم آمریکا بوده است و صنعتگران این بخش در خط مقدم جنگ اقتصادی، مبارزه با بیکاری و در نتیجه حفظ سطح اشتغال به عنوان کلیدی ترین شاخص در حوزه امنیت اجتماعی و تحقق هدف والای “جهش تولید” بوده اند، اما پرداختن به مسائل جاری و روزمره، فرصت برنامه ریزی برای تولید سال آینده را از آنها سلب کرده و این امر عواقب جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور «بحران نقدینگی به دلیل مطالبات قطعه سازان از خودروسازان و افزایش چشمگیر قیمت مواد اولیه و نهاده های تولید»، «قیمت فروش خودرو و قطعات آن»، «دشواری تامین مواد اولیه و قطعات نیمه ساخته داخلی و خارجی» و «تخریب جایگاه صنعت خودرو در نظر مسئولین و مردم» به عنوان چهار مشکل اصلی صنعت خودرو و قطعه سازی کشور شمرده و برای حل هر یک از آنها، چند راه حل پیشنهاد شده است.

نامه انجمن قطعه سازان به وزارت صمت

انتهای پیام/ منبع: پرشین خودرو

افزايش توليد خودرو با اجرايي شدن بسته جهش تولید صنعت خودرو/ حذف بخشي از مشكلات قطعه سازان در همكاري با سايپا

کروز نقش موثری در اشتغالزایی ایفا کرده است

سانسور سال های تلخ!/ ترکیب بازار خودروهای وارداتی در آبان 99، ((اگر)) خبری از ممنوعیت واردات نبود

رشد 21 درصدی تولید خودرو

بررسی طرح تحول بازار صنعت خودرو در کمیسیون صنایع کلید خورد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی