پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو

آمار مسافران مترو با اجرای محدودیت ها 30 درصد کاهش یافت

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران توضیح داد: بر اساس تصاویری که در دوربین‌های مترو ثبت شده آمار مسافران نسبت به قبل از اجرای محدودیت‌ها کاهش یافته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره آمار مسافران پایتخت با توجه به اجرای محدودیت‌های مربوط به کرونا اظهار کرد: بر […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳ آذر ۱۳۹۹

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران توضیح داد: بر اساس تصاویری که در دوربین‌های مترو ثبت شده آمار مسافران نسبت به قبل از اجرای محدودیت‌ها کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره آمار مسافران پایتخت با توجه به اجرای محدودیت‌های مربوط به کرونا اظهار کرد: بر اساس تصاویری که در دوربین‌های مترو ثبت شده آمار مسافران نسبت به قبل از اجرای محدودیت‌ها کاهش یافته است.

وی افزود: همچنین بر اساس بررسی های صورت گرفته ‌آمار مسافران طی دو روز گذشته به حدود 500 تا 540 هزار نفر رسیده که در هفته‌های پیش، این آمار تا حدود 770 هزار نفر بود و می‌توان گفت که با اجرای محدودیت‌های مربوط به کرونا آمار مسافران مترو 30 درصد کمتر شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران خاطرنشان کرد: کاهش آمار مسافران در حالی است که سرفاصله حرکت قطارها هیچ تغییری نکرده و مشابه قبل خدمت‌رسانی به مسافران مترو ادامه دارد و باید توجه داشت که مراجعات مسافران به مترو مسأله فاصله اجتماعی را تعیین می‌کند.

نوبخت اشاره کرد: سال گذشته با ظرفیت کنونی مترو روزانه یک میلیون و 900 هزار مسافر جابه‌جا می‌شدند که نسبت به امسال با کاهش 3.5 برابری مسافر و درآمد در مترو مواجه بوده‌ایم.

وی بیان کرد: در برخی از ایستگاه‌های تقاطعی به ویژه ایستگاه صادقیه همیشه با ازدحام مسافر مواجه هستیم و حتی در خلوت‌ترین روزهای سال مسافر در این ایستگاه زیاد است چرا که قطارهای خط 5 زمانی که وارد ایستگاه صادقیه می‌شوند دارای مسافران زیادی است.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ساعت کاری مترو افزایش یافت

چرا یکی از واگن های مترو از ریل خارج شد؟

آمار مسافران مترو با اجرای طرح ترافیک تغییر نکرده است

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت در دستور کار دولت

اورهال قطارهای مترو سالانه حداقل 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

ساخت خط 10 مترو به طول 21 کیلومتر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی