پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

یاماها NMAX 125 (5)

آشنایی با 2 اسکوتر NMAX 125 و D’elight یاماها

شرکت یاماها در تازه ترین اقدام خود، 2 اسکوتر NMAX 125 و D’elight را به بازار عرضه کرده است، این اسکوترها از پیشرانه 125 سی سی و استاندارد آلایندگی یورو 5 برخوردار هستند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت یاماها با عرضه 2 اسکوتر NMAX 125 و D’elight به بازار اروپا برگشته است. هردوی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۰ آذر ۱۳۹۹

شرکت یاماها در تازه ترین اقدام خود، 2 اسکوتر NMAX 125 و D’elight را به بازار عرضه کرده است، این اسکوترها از پیشرانه 125 سی سی و استاندارد آلایندگی یورو 5 برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت یاماها با عرضه 2 اسکوتر NMAX 125 و D’elight به بازار اروپا برگشته است. هردوی این مدل‌ها به پیشرانه 125 سی‌سی مجهزند و استاندارد آلایندگی یورو 5 را نیز دریافت کرده‌اند.

پیشرانه مذکور مایع خنک است و به سیستم دریچه‌های متغیر مجهز شده که بنابر موقعیت مناسب باز و بسته می‌شود و بنابر ادعای سازنده به کاهش مصرف سوخت یاری می­‌رساند.

یاماها NMAX 125 (6)

یاماها NMAX 125 به سیستم توقف-خاموش پیشرانه، کنترل کشش، چراغ‌های LED، ارتباط بلوتوث، شناسایی کلید هوشمند، باک با ظرفیت 7.1 لیتری سوخت (مناسب برای پیمایش 300 کیلومتر)، سوکت برق و ترمز ABS مجهز شده ضمن این‌که امکان سفارش این مدل با پیشرانه 155 سی‌سی نیز وجود دارد. این اسکوتر بازطراحی شده با رنگ‌های قرمز، آبی فانتوم و خاکستری به فروش می‌رسد.

اینجا بیشتر بخوانید: آشنایی با برترین موتورسازان جهان

یاماها NMAX 125 (3)

اما یاماها D’elight مدل 2021 با فرم متفاوتی جهت یادآوری مدل‌های قدیمی طراحی شده تا قشر گسترده‌ای از خریداران اسکوترها را به سوی خود جلب نماید. وزن 101 کیلوگرمی این اسکوتر تنها 2 واحد نسبت به نسل فعلی افزایش یافته ولی 30 کیلوگرم نسبت به NMAX 125 کمتر است بنابراین می­‌توان یاماها D’elight را اسکوتری بسیار سبک دانست.

یاماها NMAX 125 (7)

محفظه بار زیر صندلی، فناوری توقف-خاموش پیشرانه و دستیار پارک آسان جزء امکانات این اسکوتر جدید است که با رنگ‌های سفید مرواریدی، مشکی و قرمز Lava به فروش می‌­رسد.

اینجا بیشتر بخوانید: یاماها با سه‌چرخ ،به توکیو می رود

شعبه یاماها در اروپا مدل‌های D’elight و NMAX 125 را به ترتیب از دسامبر 2020 و فوریه 2021 عرضه خواهد کرد. ناگفته نماند که خریداران NMAX 155 باید بیشتر صبور باشند چراکه این مدل زودتر از ماه آگوست سال آینده میلادی وارد نمایندگی‌ها نخواهد شد. قیمت هرکدام از این مدل‌ها به ناحیه‌ای که در آن به فروش می­‌رسد بستگی خواهد داشت.

انتهای پیام/ منبع: باما

آشنایی با برترین موتورسازان جهان

یاماها با سه‌چرخ ،به توکیو می رود

عرض اندام یاماها با خودروی شخصی در توکیو

رونمایی یاماها از موتورسیکلت دو دیفرانسیل

فهرستی از سریع ترین موتورسیکلت های دنیا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی