پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آمیکو-خدمات-پس-از-فروش-AMICO

ارتقا کیفیت خدمات پس از فروش و تعمیرگاه‌های «آمیکو»

جایگاه خدمات پس از فروش شرکت آمیکو در تازه ترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ارتقا یافت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بر اساس این گزارش، شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) در ارزیابی جدید رتبه ۳ را از آن خود کرده است که نسبت به گزارش سال پیش از آن، ارتقا یافته […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۱ آذر ۱۳۹۹

جایگاه خدمات پس از فروش شرکت آمیکو در تازه ترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ارتقا یافت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بر اساس این گزارش، شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) در ارزیابی جدید رتبه ۳ را از آن خود کرده است که نسبت به گزارش سال پیش از آن، ارتقا یافته است.

خدمات-پس-از-فروش-آمیکو-تعمیرگاه-رسمی-آمیکو

با جود اینکه در سال ۹۸، امتیاز کلی شاخص‌های اصلی ارزیابی شرکت‌های عرضه‌کننده خودروهای سنگین نسبت به زمان مشابه قبل از آن تفاوت قابل توجهی نداشته است، اما شرکت آمیکو به دنبال بهبود عملکرد خود در این حوزه، با ارتقای رتبه و جایگاه در این گروه مواجه بود.

به این ترتیب می‌توان گفت میزان انطباق سیستم خدمات پس از فروش این شرکت، با الزامات اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده، در وضعیت مناسب ارزیابی شده است.

خدمات-پس-از-فروش-آمیکو

همچنین جزئیات موجود نشان دهنده آن است که امتیاز نظام مدیریتی این شرکت از حیث تعداد نمایندگی‌ها نیز نسبت به دوره گذشته با رشد ۳۰ درصدی همراه بوده است.

نمره این شرکت در شاخص نمایندگی‌های مجاز شامل مواردی از جمله فضاهای فیزیکی، سوابق آموزشی پرسنل، الزامات محیطی، ضمانت و گارانتی، تجهیزات و ابزارآلات، سوابق تحصیلی و کاری پرسنل و… نیز در آخرین گزارش ISQI با ۲۳درصد رشد نسبت به زمان مشابه قبل مواجه بوده است.

در عین حال رشد ۴۵ درصدی رتبه بعضی نمایندگان رسمی خدمات پس از فروش آمیکو نیز از جمله مواردی است که در ارتقای رتبه این شرکت در گزارش اخیر شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد کشور، تاثیرگذار بوده است.

لازم به ذکر است، وضعیت خدمات پس از فروش، وضعیت تعمیرگاه‌های مجاز، میزان رضایتمندی مشتریان، کارایی نمایندگی‌ها و رضایت نمایندگی‌های مجاز از شرکت عرضه‌کننده خودرو، از جمله شاخص‌های حائز اهمیت در تعیین وضعیت و میزان امتیاز خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو به شمار می‌رود که شرکت آمیکو موفق به دریافت امتیاز قابل قبول در تمام این شاخص‌ها شده است.

تعمیرگاه-رسمی-آمیکو

در این راستا طی گفتگوهای صورت گرفته با مسئولین و مدیران خدمات پس از فروش آمیکو، مشخص شد این شرکت طرح‌ها و برنامه‌هایی، به منظور بهبود ارایه خدمات پس از فروش به مشتریان محصولات آمیکو در دست اقدام دارد که در آینده نه چندان دور شاهد نتایج آنها خواهیم بود.

انتهای پیام/

آموزش پرسنل در مرکز خدمات پس از فروش شرکت آمیکو همچنان ادامه دارد

نشست مشترک آمیکو با کلوپ آفرود سواران/ افزایش رضایت مندی مشتریان اولویت آمیکو

چهار دوره آموزشی برق پیکاپ آسنا در مرکز آموزش آمیکو برگزار شد

رشد صد در صدی آمیکو در تامین قطعات یدکی

حضور آميكو در نمايشگاه خودرو و قطعات كرمانشاه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی