پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پمپ بنزین

تمامی جایگاه های سوخت ماهی یکبار بازرسی می شوند/ امکان کم فروشی وجود ندارد

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران بیان کرد: تمامی جایگاه های سوخت در سراسر کشور ماهی یکبار مورد بازرسی قرار می گیرند لذا کم فروشی در جایگاه های سوخت امکان ندارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به کم فروشی در […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۱ آذر ۱۳۹۹

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران بیان کرد: تمامی جایگاه های سوخت در سراسر کشور ماهی یکبار مورد بازرسی قرار می گیرند لذا کم فروشی در جایگاه های سوخت امکان ندارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به کم فروشی در برخی از جایگاه های عرضه سوخت گفت: تمامی جایگاه های سوخت در سراسر کشور طبق روال عادی و گذشته ماهی یکبار و توسط اکیپ های فنی مورد بازرسی قرار می گیرند.

او ادامه داد: روند کار را بررسی و چک کردم تمامی نازل های سوخت توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی و سازمان استاندارد به طور دقیق بررسی می شود و این امکان اصلا وجود ندارد که کم فروشی صورت بگیرد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران افزود: اصلا این موضوع که کسی هزینه 4۰ لیتر بنزین را بپردازد ولی ٣5 لیتر دریافت کند صحت ندارد و آن را به شدت تکذیب می کنم‌.

کاهی گفت: به طور کلی از نظر فنی امکان اینکه هوا موقع سوختگیری وارد باک خودرو شود وجود ندارد چرا که تمامی نازل های سوخت کشور دارای الکترو پمپ هایی هستند که داخل مخزن قرار دارند و امکان وارد شدن هوا به داخل باک خودرو صفر است.

وی بیان کرد: در کل شرکت پخش فرآورده های نفتی با حساسیت به این موضوع می پردازد و مردم هم با خیال راحت سوختگیری خود را انجام دهند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ادامه داد: توصیه ما به مردم این است که اگر هنگام سوختگیری متوجه کم فروشی بنزین شدند با شماره ۰٩6٢٧ این موضوع را درجریان بگذارند تا همکاران ما به این مسئله رسیدگی کنند.

کاهی بیان کرد: ما این اطمینان را به مردم می دهیم که کنترل تمامی جایگاه های سوخت به طور مستمر و شبانه روز در حال انجام است.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتقال بنزین با ظروف خلاف دستورالعمل های ایمنی است/ با دبه وارد پمپ بنزین نشوید!

مردم سوختگیری بنزین را قبل از ساعت منع تردد انجام دهند

افت مصرف بنزین در کشور/ کرونا بزرگترین عامل کاهش مصرف سوخت

تکمیل ظرفیت سوخت جایگاه‌های استان پیش شروع فصل سرما

پیش بینی افت مصرف سوخت CNG در پی کاهش ترددها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی